Me zusje heeft vandaag wat foto’s gemaakt dus ik ga dan ook maar aan de HAW
Sinds 4 weken heb ik een eigen paard! Ze kwam afgelopen maandagavond bij mij thuis te staan, daarvoor reed ik haar al sinds 1 april op haar oude stal. Nu ze bij mij stond en me zusje vandaag thuis was hebben we wat foto’s gemaakt..
Even wat over Vero. Vero is bijna 7 jaar, haar vader is Osmium. Het is de bedoeling dat we later dit jaar wedstrijden gaan rijden.. Wanneer weet ik nog niet. Hangt er vanaf hoe het gaat, wil niets overhaasten. We gaan ongeveer 2 keer per week het bos in en verder doen we vooral dressuur. Springen hebben we nou 2 keer gedaan.. Maar dat komt nog wel allemaal. Ik doe gewoon heel rustig aan en zie wel hoe het gaat..
Hier de foto's:
Onze hond wil heel graag vriendjes worden..

Stappen..

Ze vond me zusje daar in die hoek maar raar

Wat draf foto’s.

Hals laten strekken..

Galopje..

Lief koppie
Ik weet dat mijn houding niet helemaal goed is. Zit af en toe te ver voorover en ik laat de teugels te lang worden. Daardoor doe ik me handen ver naar achteren.. Heb beetje moeite met ze kort te houden
Ben nog iets te veel bezig met van alles en nog wat en dan vergeet ik mezelf! Verder moet ze straks nog wat minder diep en meer omhoog.. Maar dat komt later wel.. Ben ook nog maar ' net' bezig
Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
Groetjes!