Picasso @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Debbyy_

Picasso @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 19:51

Picasso is een 10-jarige ruin, en mijn verzorgpaard sinds een maandje nu. De eigenaresse is zwanger, dus rijd hem nu zelf niet, maar zij rijd er L-niveau in de SGW mee. Ik ben nu nog vooral bezig met aan hem wennen enzo, en heb vorige week voor het eerst gelest met hem bij Johan Wilmink, en daar ga ik dinsdag weer heen.
Picasso is een heel fijn te rijden paard, heel bewerkelijk en vind het super om te werken. Hij was vandaag lekker te rijden, en hoop dat je dit ook terug kan zien op de foto's :P

Nja, hier de foto's(staan niet op volgorde):

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3.Afbeelding

4. Afbeelding
Fijn beeld!

5. Afbeelding

6. Afbeelding
ff belonen tussendoor

7. Afbeelding

8. Afbeelding
en uitstappen..

Eigen commentaar:
* Rechtop blijven zitten
* Om me tenen denken
* Hakken uitdrukken

Liefs,

Juangi

Re: Picasso @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:53

Ik vind dat je de teugels wel wat korter mag doen, hij word wat te lang in de hals. En je handen wat hoger en niet vastzetten, dat gevoel heb ik nu een beetje.

Succes ;)

Debbyy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 19:55

Juangi schreef:
Ik vind dat je de teugels wel wat korter mag doen, hij word wat te lang in de hals. En je handen wat hoger en niet vastzetten, dat gevoel heb ik nu een beetje.

Succes ;)

De eigenaresse wil graag dat ik hem zo lang rij,omdat zij hem zelf ook zo rijd, maar was ik vergeten erbij te zetten ;)
Maar mijn handen moet ik idd wat hoger houden, heb nou nog snel de neiging om ze breed te zetten.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:59

Weet je ook waarom de eigenaresse dat graag wil?
Ik zou hem ook liever nog wat ronder zien en je teugels korter.
Verder is het wel een gave schimmel. Vind het altijd wel wat hebben zo'n witte met zwarte manen.

Debbyy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 20:01

Pollewoppy schreef:
Weet je ook waarom de eigenaresse dat graag wil?
Ik zou hem ook liever nog wat ronder zien en je teugels korter.
Verder is het wel een gave schimmel. Vind het altijd wel wat hebben zo'n witte met zwarte manen.

Omdat hij dan wat makkelijker los word, maar ik heb hem vandaag vooral wat losgereden, omdat we gister best intensief hebben gesprongen, maar normaal gesproken pak ik hem ook wat hoger/ronder op ;)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:06

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.