Alouette @ Dressuur (nieuwe aanwinst)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ponyta

Alouette @ Dressuur (nieuwe aanwinst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 15:23

Hallo bokkers!

Leuk dat jullie eventjes op dit topic kijken!
Sinds 21 april bezit ik van mijn eerste paard (had eerst pony)
Daarom moeten er natuurlijk ook foto's worden gemaakt :o

Mijn paardje even voorstellen!
Haar naam in het paspoort is Wiedske Schermer, Dat vonden we niet zo mooi daarom noemen we haar Alouette! (spreekt het uit als a-loe-wet) Ze is een fanatieke 4 jarige draver! En nog niet zo lang onder het zadel!

Omdat wij nog een beetje aan elkaar moeten wennen, en omdat zij nog wel groen is doet ze het super! Oke er zijn nog wel wat verbeter punten, maar dat komt wel! Je moet er wel aan denken dat ik er nu voor de 4e keer op zit! Maar ondanks dat doet ze het super onder het zadel!

Jammer genoeg zijn er alleen stap, draf foto's gemaakt van links om 1 van rechts om! de rest was erg wazig geworden helaas!
Maar wel bedankt laurie voor de foto's! rosje_m2@bokt!

Eigen commetaar:
>>Niet naar beneden kijken
>>Handen gewoon netjes recht op
>>Haar wat dieper te laten lopen soms!

Naja te veel gekletst hier de foto's:

1. Afbeelding
Opzadelen (ongeduldig)

2.Afbeelding
Instappen

3.Afbeelding

4.Afbeelding
Draf

5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding
Wel fijn moment.

9.Afbeelding
Deze foto vind ik het mooiste moment

10.Afbeelding
Rechts om

11.Afbeelding
Uitstappen

12.Afbeelding

13.Afbeelding

14.Afbeelding Klaar!

15.Afbeelding
wat kijkt ze hier lief :*

Graag opbouwend commentaar :)

Jamiechic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 15:48

wat een schatje zeg!
Probeer elke keer naar dat punt te gaan werken waar jij haar fijn vind, en ik denk dat ze daar dan losser gaat worden!
Succes ermee

Annetje

Re: Alouette @ Dressuur (nieuwe aanwinst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:10

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

RT-HAW is bedoeld voor opbouwend rijtechnisch commentaar, en dit kan alleen gegeven worden als je foto's van een acceptabele kwaliteit zijn. Je foto's zijn van erg ver weg gemaakt en van klein formaat waardoor jij en bv je houding moeilijk te zien zijn. Zodra je andere foto's beschikbaar hebt die hier wel aan voldoen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen.