in he vorige topic kreeg ik een aantal fijne tips en daar ben ik mee aan het werk gegaan. Dit was het vorige topic: [RT-HAW] Pretty Woman (L2/M1)Pretty Woman is nog steeds een 12-jarige merrie die sinds een drietal jaar terug onder het zadel is. We rijden wedstrijd op niveau 1 in Belgie (KR). Waar we mee bezig zijn? Ontspanning van beide. Het gaat daar nl nog wel eens mis, verder heb ik er zijgangen bijgepakt om haar wat leniger en soepeler te maken, ik verruim en verkort (richting verzamelen) veel in galop om haar meer op haar achterhand te krijgen. Maak (schijn) overgangen en probeer meer na te geven. Vooral dat laatste heb ik erg veel moeite mee…
gisteren:

[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-L7S67CVA.jpg[/img]
vandaag:

Wat lager instellen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UEE7L8EL.jpg

verkorten op rechts. Voor verzameling lijkt ze nog niet sterk genoeg dus voorlopig verklein ik haar passen gewoon..

een paar passen later weer voorwaarts

galopje...nog steeds moeilijk

Ik heb overigens gewoon van hand verwisseld hoor maar de foto's van op de rechterhand waren scherper

En nog filmpjes:
Ik heb nog een filmpje waarop ze een van haar "kuren" toont. Ik reageer echter nogal hard op het filmpje (treed heel hard op) en dus kan er voor gePB't worden. Ik heb nl geen zin in "ah wat sielugh" reacties.

. Hiervan gaan ze ook goed opletten
Hoop dat je er wat mee kunt, ik bedoel het niet allemaal als kritiek, maar wil je ermee helpen
(nee zelfs geen twee stappen.. Ook op weide galoppeerde ze echt nooit.. Als ze schrok van iets draafde ze heel snel weg, maar galopperen deed ze niet... Ik weet het niet meer goed, of het is omdat ze niet sterk genoeg is, of ik echt iets zo grondig mis doe...
Dat zit me wel een tikkeltje dwars de laatste dagen. Ik voel nl dat haar galop niet okee is, maar ik weet niet meer wat ik er aan moet doen. Voltes verkleinen en vergroten zal ik opnieuw mee beginnen. Ik weet eigenlijk niet waarom ik daar mee gestopt ben. Maar nu ik er overdenk is dat al een tijd geleden... Wisselen van houding in galop "kan" dus ook nog niet. Iig, ik kan het niet. Omdat ze simpelweg niet fijn genoeg is in galop daarvoor. In draf kan het wel. Is IMO ook te zien op de foto's