1. Hoe rijden JULLIE een paard/pony aan de teugel? Ik weet dat het bijna niet uit te leggen is, maar ik zou het toch graag weten.
Voor vraag 2 en 3 zie foto's (ik weet dat ze niet duidelijk zijn, maar dat komt omdat we geen scanner hebben en ik met de webcam deze foto's van fotos (die al erg onduidelijk waren) heb gemaakt.)
2. Loopt het paard zo aan de teugel? Zo nee, waarom/wat niet? En wat kan er nog aan haar houding veranderd worden?
3. Ik vind zelf dat ik heel erg verkeerd zit op de foto's wat vinden jullie allemaal verkeerd (en goed) aan mijn zit?
Ik vind zelf dat ik mijn onderbenen te ver naar achter heb (daardoor lijkt ook alsof ik mijn hakken optrek maar dat is volgens mij niet zo) en mijn handen heb ik te ver naar mij toe, ik heb zeg maar, mijn knokkels tegen elkaar (zo zie ik het op de foto)
4. Wat kan ik er allemaal aan doen om er goed op te letten dat ik beter/anders ga zitten?
Want ik weet nu wel, achterover, hakken omlaag en handen hoog enzo, maar zodra ik erop zit, denk ik er meestal niet meer aan.

Beetje klein, maar ik weet niet hoe ik dat groter krijg.