Ik heb mijn zusje Sophie er eindelijk toe kunnen zetten wat foto's van Marko en mij te maken.
Marko is een 5-jarige Friese ruin (24-4-2004) die ik al zo ongeveer heel zijn leven ken. Vanaf dat hij een half jaartje oud was, is hij van ons. Vorig jaar zomer ben ik begonnen wat wedstrijdjes met hem te starten en in het najaar waren we B+5. Helaas ging het in het binnenseizoen echt heel slecht en na een paar wedstrijden zijn we daar maar mee gestopt, we zaten helemaal in een dip.
Nu, na een paar maanden op een andere manier les en vol goede moed, gaat het alweer een stuk beter, en ik heb het gevoel alsof het iedere keer weer wat fijner gaat. Natuurlijk zijn we er nog lang niet en we trainen nog steeds op de basis. B-niveau dus. Het grootste probleem is dat hij graag te diep loopt. Hij loopt nog heel erg op zijn voorhand, maar om eerlijk te zijn zijn we hier nog niet écht fanatiek mee bezig. Stelling was een groot probleem, maar dat gaat alweer stukken beter. Verder is mijn houding niet echt optimaal.
Mijn eigen verdere commentaar hou ik even voor me, zodat ik jullie niet al alles voorkauw!

Hier dan eindelijk de foto's!
(eerst nog wat foto's van mijn superkoele tafelkleed-sjabrak! Had vanmiddag niets te doen..
)1.

2.

3.

4.

5.

6.

Beetje vaag, maar vond zijn houding zo leuk.
7.

Charmant sta-moment..
8.

Nog een sta-moment.
9.

Galopje
10.

Fotograaf er nog eventjes op!
11.

en nog even de perfecte toeschouwer: zwijgzaam maar oplettend!
En dat was het voor deze keer!
Een berichtje zou leuk zijn!
Probeer alleen zelf meer te ontspannen en lekker van achter naat voren rijden zodat het neusje iets meer eruit gaat. Ook idd iets meer lengte in de hals. Voor de rest ziet het er goed uit. Jullie komen er wel !