BarendregtF schreef:Heb je hem verder al eens helemaal nalaten kijken???
door een osteopaat. Zij heeft toen wat kleine blokkades weggehaald, maar kon verder niets serieus vinden!
galley schreef:Ziet er erg goed uit, ik meen hem alleen te herkennen..
Staat die niet bij een Fjord die Varstad heet in de wei?

MoonChloe schreef:Ohja als je les krijgt, krijg je dan les van iemand die verstand heeft van zonder hoofdstel rijden?
Ik ga les krijgen van Puchje hier op Bokt. Zij is bekend met het optomingloos rijden 
ikkiN schreef:Wat is het toch mooi om te zien dat jij en Boy elkaar zo vertrouwen
En met een ander paard erbij in de bak ook! Super zeg!
Hij loopt heerlijk! Boy liep eerst altijd wat strak, kort in zijn gangen, een wat vastgehouden rug en daar zie ik nu werkelijk niets van terug.
Die verbeterpuntjes geef je inderdaad zelf al aan, wel grappig om te zien is dat jij zonder hoofdstel altijd veel rechter en lichter zit dan met

Een paard, twee paarden, een bak vol, het maakt hem niets uit 
er werd geschoten op vogels een stukje verderop, dan spant hij even aan, maar doet verder niets!
ja typisch he! Maar dat komt omdat we de spanning bij elkaar in stand houden. Hij gespannen, ik gespannen & andersom. Daar hebben we op deze manier geen last van!
@Mandy: Ik probeer er op te letten! Dat zei je bij mijn vorige foto's ook & inmiddels gaat het een stuk beter. Maar ik moet er idd op blijven letten 
@Bar: dat heeft er zeker mee te maken
maar hij reageert ook zo als hij wat meer gas bij moet geven..
Galop is bij hem altijd vrij langzaam geweest, daar moet dan ook (idd) meer impuls bij komen kijken!
We oefenen vrolijk verder 
Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes!