Hij is een aantal maanden onder het zadel en liep tot voor kort als een zonnetje.
Maar nu... sinds 2 weken valt hij soms plotseling door mijn buitenbeen heen en hoepla binnen enkele seconden bevinden we ons aan de andere kant van de bak tegen het hek aan.
Hij doet dit alleen op de linkerhand (Linksom is trouwens ook zijn goede kant).
Ik heb het hierover met mijn instructeur over gehad en vandaag heb ik les gehad.
We zijn bewust bezig geweest met het rijden van voltes op de linkerhand, kleine en grote en dan goed buitenbeen en buitenteugel erbij houden. Eigenlijk was het een grote ramp! Hij breekt echt uit naar buiten op de linkerhand, gooit zijn hoofd de lucht in en op die manier heb ik nog weinig in te brengen.
Hij is me echt aan het uittesten...
Ik heb afgesproken om de komende tijd alleen nog onder begeleiding in de bak te rijden, zodat ik net wat extra steun heb.
Ik zit erover te denken om de tandarts even te laten langskomen, ik vraag me af of hier wat uit zou komen, maar ja baadt het niet dan schaadt het niet.
Hebben jullie tips, adviezen of een peptalk voor mij, ik weet dat ik even door de zure appel heen moet bijten en moet doorzetten, maar ik vind het erg moeilijk

!