Karinka (Zeoliet x Saros) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

love_FlAmE

Karinka (Zeoliet x Saros) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 16:53

Hoi allemaal,

Ik ben een tijdje inactief geweest op bokt :o daarom vind ik het hoog tijd dat ik nog eens een paar foto's plaats!
Momenteel rijd ik Karinka, het paard van mijn instructrice (chouke hier op bokt). Zij heeft wedstrijden met haar gereden op Z-niveau maar Karinka zit nu een beetje in een moeilijke periode daarom doen we rustig aan met haar. Gewoon wat recreatief rijden en zo geleidelijk aan weer opbouwen.
Maar buiten haar ingewikkelde gebruiksaanwijzing is het wel een schat van een dier :D . Ze wordt binnekort trouwens ook gedekt door Future *D

(ik weet dat ik mijn teugels ietsje te lang heb maar dat heeft zijn redenen ;) )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met deze foto ben ik persoonlijk heel blij :)
Afbeelding

19 april gaf mijn instructrice een kleine onderlinge wedstrijd bij haar thuis. Ik deed mee met Karinka in B, gewoon voor de fun want ik was al heel blij als ze haar proefje netjes kon uitlopen zonder te blokkeren. En we werden EERSTE *\o/*! We waren dus allemaal heel trots op ons meisje *D

Hier het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=d2EqbnZd_QM

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:56

Ziet er netjes uit.
Probeer je hakken wel uit te drukken. Soms lijkt het nu alsof je erg vaak zit te prikken met je sporen.
Enne, doe de groetjes aan Lien ;) Ze weet wel wie ik ben.

mourits_pier

Re: Karinka (Zeoliet x Saros) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:20

ziet er netjes uit. en een leuk paardje heb je onder je kont

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:26

ik vind het er goed uitzien! lekker ontspannen, mooi contact met de mond, rustige aanleuning (op deze momenten in elk geval) nette houding. Dit is mooi basiswerk :)

Als ik niet zou weten dat het paard in een dipje zit om wat voor reden dan ook, zou ik zeggen: lekker oppakken :D
maar goed, dat zal wel niet kunnen om redenen ;)

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:33

Ziet er fijn uit, enkel lijkt je paard soms iets op je handen te hangen? Kan ook gewoon momentopname zijn ;)
Wat voor bodem ligt er eigenlijk in jouw bak? Ik zie dat soms nog en ik vraag mij elke keer af wat het is :)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:00

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.