Afgelopen vrijdag heb ik met mijn pony een fotoshoot gehad. Het was erg leuk om het
mee te maken. Al had fem er niet heel veel zin in, heb daarom ook niet veel gedaan die
dag. maar er zaten ook goede momenten bij.
Femke
Tinker
Merrie
15 jaar
B+5 (onderling)
binnenkort officieel Nou zoals je kon lezen rijden we B niveau, maar in de les pakken we af en toe wat wijken
en middengalop mee. Dus we trainen ongeveer op L1 niveau. Waar we vooral tegen aan
lopen is dat wanneer ze netjes nagevelijk gaat lopen (vanuit het voorwaarts rijden) dan
minder actief wordt, maar dit gaat steeds beter omdat we veel (schijn) overgangen rijden.
Soms wilt ze ook te diep, maar dat lossen we op door haar ook weer voorwaarts te rijden.
Verder over de galop, ben ik super blij dat ze netjes aan kan springen en niet zoals het eerst
was, halve bak door en dan maar afwachten of ze goed zat en nu zijn we bezig met haar
gewoon voorwaarts houden in de galop, dus ze hoeft ook niet nagevelijk te lopen in de galop
omdat we daar nog niet aan toe zijn.
Mijn eigen punten zijn mijn handen en mijn voeten/benen, maar dat is al erg verbeterd omdat
ik toen voor de shoot even een dressuurzadel had geleend. Het komt dus ook mede door ons
eigen zadel dat ik in stoelzit zit.

instappen

losdraven

beetje opgepakt, mag er iets meer door heen

iets terug rijden, gaat steeds beter

mag er nog iets doorheen, verder netjes behalve mn handen

netjes, alleen handen meer dragen en benen iets meer naar achter

erg trots op

ze gaat al ietstjes zakken

haar slechte kant met galop, dus nog niet zo denderend.
Ik zou graag opbouwend commentaar willen hebben! zolang het netjes blijft.
nog twee hoofdfoto's

doegg doegg