op aanvraag, en omdat ik het leuk vind, hier eens een post van mij en Mistral. We rijden Prix St. Georges, ons eerste jaar bij de senioren (vorig jaar een jaartje bij de young riders gereden) en doen ons best om niet helemaal achteraan te eindigen
Dat ik nog studeer zorgt ervoor dat Mistral regelmatig eens een maand stil staat, waardoor we vaak bezig zijn met op-en afbouwen (wat heel irritant is) en wat ook wel de reden is waarom het algemene beeld niet echt sterker wordt. We hebben over het algemeen vooral problemen met de aanleuning (komt te diep, daarom niet zwaar in de hand). De oefeningen zitten er wel 'in' maar ik krijg ze er niet allemaal even flitsend uit eigenlijk
Mijn grootste fout is dat ik mijn handen te hoog durf houden (voornamelijk op wedstrijd, thuis heb ik daar veel minder last van, is dat nu omdat ik in de spiegels zie dat ik het doe of omdat ik hem op wedstrijd gewoon probeer 'op te tillen' met zijn hoofd, ik weet het niet
)Ik heb Mistral nu 4,5 jaar ongeveer, en hij is zelf 15 en een Farrington x Huzaar ruin. Ik leer heel veel van hem, al is hij niet altijd de makkelijkste. op de wedstrijd in Aalter (binnenpiste) liep hij heel fijn bij het inrijden, en ook nog behoorlijk fris in de proef, op de wedstrijd in Moorsele (buitenpiste) had hij de twee dagen daarvoor behoorlijk idioot gedaan, waardoor hij eigenlijk veel te moe was die dag, ik was toen vooral blij dat hij braaf was en naar niets keek eigenlijk, maar dat moe zijn vertaald zich duidelijk in een behoorlijk tam beeld, en uiteindelijk fouten in de seriewissels.
Maar goed, genoeg gepraat, hier komen enkele foto's en filmpjes, met dank aan Helliepel en Alizee hier op bokt natuurlijk

foto's van eerste nationale wedstrijd in Aalter dit jaar (5/4), eerste foto van het inrijden, rest van in proef. Hier had ik 61,974%, had een klein beetje meer verwacht, maar was toch tevreden!
inrijden:

draf:

middendraf:

draf:

uitgestrekte stap:

galopappuyement:

galopwissel:

filmpje van de proef:
en een filmpje van de proef in Moorsele op 19 april, hier liep hij nog lomer, hadden we wat foutjes, en kregen we uiteindelijk 58,684%. Wat ik terug weer wat laag vond, maar er werd die dag behoorlijk vreemd gejureerd dusja
en al bij al was ik dus al blij dat ik hem rondkreeg en dat hij geen rodeo hield met mij zoals de dag daarvoor op training het geval geweest was 
hoop dat jullie zin hadden om het tot het einde vol te houden, en nu nog wat zin overhouden commentaar achter te laten
bedankt! 
Hij is wat breder en dat zie ik graag!
'
bedankt !
Geweldig...!!! Ik ben fan