Super Iban @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovejouuuIB

Super Iban @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 10:24

hallo,

ik heb gister een fotshoot gehad en ik was erg tevreden met de foto's maar ik vroeg me af wat jullie er van vinden :P

Iban is een ruin van 12 jaar jong :P
hij lijkt op een kwpn'er maar hij is een kladruber.

het rijden ging net weer wat beter na een lang periode van etteren en vervelen doen.
hij begind nu meer van achteren te komen en daar door word hij ook makelijker in zijn mond.

Ik weet dat is op sommige foto's een beetje voorover zit maar dat weet ik zelf ook.. :o

hier zijn de foto's 8-)

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding
geen mooi fotomoment maar boeie!

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding
Even rijden in de waterbak 8-)

9.Afbeelding
En ook nog even door de waterbak *D

Bedankt voor het kijken en laat een leuk berichtje achter *D

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:48

mooi paard hoor, erg mooi hoofd heeft die

ik vind dat je je handen wel iets hoger mag doen, je benen liggen ook niet altijd goed, en aan de foto's te zien lijkt het of je hem iets meer voorwaartser mag rijden.

wake_up

Re: Super Iban @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:31

Mooi paard :j Probeer je handen rechtop te houden, en niet te streng zijn. Waar heb je dat sjabrak gekocht? Ik wil hem ook O:)

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:34

Super mooi paardje,
probeer alleen wel je handen te dragen en teugels iets korter.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:37

opzich vind ik dat je eigenlijk best een mooie natuurlijke zit hebt.. Als je je er zelf van bewust bent dat je voorover zit is dat natuurlijk prima om mee aan de slag te gaan.. ik wilde ook nog even zeggen dat ik foto 6 een mooi achterbeentje vind!
haha! veel plezier nog met je paardje!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:39

lovejouuuIB schreef:
het rijden ging net weer wat beter na een lang periode van etteren en vervelen doen.
hij begind nu meer van achteren te komen en daar door word hij ook makelijker in zijn mond.

Ik denk dat je teveel aan de voorkant doet.
Je moet eerst van achter aan het werk. Hij loopt erg opgericht en dit zou juist moeten komen doordat hij de achterhand er goed onder zet. Dit is nog niet voldoende en denk ik dus dat hij meer in de krul loopt, wat het "etteren en vervelen" goed verklaard.
"aan de teugel" moet een gevollig zijn van een paard wat van achter naar voren wordt gereden en niet andersom.

Ik raad dus aan om te trainen op een actieve achterhand én voorkant lang en laag te vragen, zodat hij makkelijker over de rug kan lopen en dus ook makkelijker z'n achterhand eronder kán brengen.

Hopelijk he je er wat aan!
Succes!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:27

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.