Het was de eerste keer sinds jaren dat we hier samen weer eens gingen rijden met onze paarden, dus we waren er helemaal opgewonden van.
Het was een gedoe met erheen rijden (Mijn trailer is niet helemaal OK dus moesten we de hare meenemen = eerst daarheen en de trailer en het paard ophalen, dan weer terug naar mij om Jildau erbij in te laden en dan pas naar de Duinen) Maar het was dubbel en dwars de moeite waard! We hebben ruim 2 uur lekker rondgereden en in tegenstelling tot wat ik had verwacht waren de paarden hartstikke rustig en ze hadden het zichtbaar naar hun zin! Voor herhaling vatbaar dus....we zijn nog wel aagehouden (helemaal aan het einde van onze rit) door natuurbeheer denk ik om onze label te laten zien, en die hadden we niet bij ons omdat ik niet wist waar je die moest kopen
Maar die man was heel vriendelijk en legde uit waar dat kon en dat ik de volgende keer even zo'n ding moest halen. (bij de boswachter voor degenen die het ook nog niet weten)Nou hieronder de foto's. We hebben helaas alleen foto's bij de trailer gemaakt, want een camera om je nek tijdens het rijden is me wat hoor...dat is alleen een optie als je zadeltassen bij je hebt en die heb ik wel, maar ze kunnen niet aan dit zadel, dus helaas.
Shanna met Julia

Ik met Jildau

En hoppa, daar zijn we alweer terug

Hoefjes verzorgen

Jildau probeert heel sneaky wat voer te pikken bij Julia
Trouwens leuke paardjes hoor!
jammer dat je geen foto's hebt van de rit zelf