Mijn nieuwe aanwinst Risico@work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yv0nnee

Mijn nieuwe aanwinst Risico@work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 19:17

Hallo!
Vrijdag is mijn nieuwe aanwinst gekomen: Risico!
Een flemmingxnimmerdor ruin van 1.74. Ik kom van een pony van 1.47 dus dat was wel even wennen!
Hij is echt super braaf en is Z1 afgericht.
Zelf ben ik nog lang niet zo ver, maar ik merk dat ik veel van hem kan leren.
Ook krijg ik nou 2x per week les en is het de bedoeling dat ik over een tijdje met hem ga starten.
Nu ligt er nog een veelzijdigheidszadeltje op, maar morgen krijg ik een nieuwe dressuur!
De foto's zijn van maandag, dit was de 2e keer dat ik op hem reed.
Eigen commentaar:
- Handen hoger
-Hakken beter uitdrukken
-Rechter zitten
Hier de foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ze zijn al dikke maatjes: Baz en Risico!

Afbeelding
Blacky, de trouwe toeschouwer :j

Vithou

Re: Mijn nieuwe aanwinst Risico@work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:18

Wauw wat een plaatje! Punten geef je zelf al aan :)
Denk dat je 't nog heel ver gaat schoppen met die leermeester :D

Mika7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:20

Geweldig dat je een professor hebt die je de fijne kneepjes bij brengt ;)

Het ziet er al heel goed uit! Geniet er maar van.

veerlee65

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:20

Mooi dier zeg! inderdaad je handen wat hoger maar dat zeg je zelf ook al, voor de rest ziet het er netjes uit zeker voor een 2e keer!

ankyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:22

Leuk paardje! Altijd fijn als die al wat gelopen heeft ;) Het commentaar geef je zelf al :) Voor de 2e keer ziet het er netjes uit, veel succes met je topper!

Evaaa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:13

Ziet er leuk uit! Je geeft je werkpunten zelf al aan.
Trouwens, wat is die foto in de wei geweldig! Echt een mooie foto. Zo rustig en landelijk.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:19

Zoooww bofkont! ;)

Leuke combi maken jullie hoor, komt helemaal goed samen!
Veel plezier nog met jullie kennismaking.

yv0nnee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 07:00

Evaaa___ schreef:
Ziet er leuk uit! Je geeft je werkpunten zelf al aan.
Trouwens, wat is die foto in de wei geweldig! Echt een mooie foto. Zo rustig en landelijk.

haha ja daar woonden we eerst!Nou zijn we verhuisd maar we hebben nog steeds genoeg;)

lucky84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 11:00

WOW wat een mooi paard!!! Heb dr geen andere woorden voor pff... Hier ga je nog veel van leren en daarna ook heel ver mee komen!!! Zal idd wel wennen 1.47m en 1.74m is nogal een verschil! Heel veel succes met je mooie paardje, komt zeker goed!

yv0nnee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 15:24

dankjullie voor de leuke reacties *D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:05

wat een plaatje van een paard :~ daar krijg ik echt spontaan een "wow!" gevoel bij! Veel foto's plaatsen van deze meneer :j Is er een speciale reden waarom ze hem "Risico" genoemd hebben? :') (lees: gedraagt hij zich er naar?) Leuke naam wel overigens! Je geeft de punten zelf al aan maar het is HAW: Benen mogen wat meer naar achter, nu zit je een beetje in stoelzit. En ondanks dat je wel zacht bent in je hand, staan ze te breed, dus handen mooi bij elkaar! :) Verder zelf proberen te ontspannen. Is er misschien een speciale reden voor dat je zo gespannen zit?

yv0nnee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 16:32

pharagirlke schreef:
wat een plaatje van een paard :~ daar krijg ik echt spontaan een "wow!" gevoel bij! Veel foto's plaatsen van deze meneer :j Is er een speciale reden waarom ze hem "Risico" genoemd hebben? :') (lees: gedraagt hij zich er naar?) Leuke naam wel overigens! Je geeft de punten zelf al aan maar het is HAW: Benen mogen wat meer naar achter, nu zit je een beetje in stoelzit. En ondanks dat je wel zacht bent in je hand, staan ze te breed, dus handen mooi bij elkaar! :) Verder zelf proberen te ontspannen. Is er misschien een speciale reden voor dat je zo gespannen zit?

Ik heb hem zelf pas vanaf vrijdag en hij is al 11 dus ik heb hem niet zo genoemd;)! Het is in ieder geval geen 'risico'-paard! Hij is super braaf en springt nergens voor weg ofzo, bokt/stijgert ook niet. Maar ik vind het wel een grappige naam! iedereen denkt dat ie hardstikke wild is ofzo :Y) . Mijn houding is nog wel een ramp. Ik probeer erg zacht in mijn handen te blijven, maar soms moet ik de teugels even wat korter pakken en bij elkaar houden inderdaad! Verder zit ik naar mijn idee ontspannen op hem, ik voelde me in ieder geval niet gespannen ofzo ;) ! Maar bedankt voor het commentaar, heb ik zeker wat aan!

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:37

even offtopic hoor,maar waar heb je je paard vandaan? :o
Ken namelijk iemand die zo'n zelfde afstamming te koop had staan en hij lijkt wel op dat paard ;)

Shetje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:44

Wauw, supermooi paard!

yv0nnee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 16:56

glenda schreef:
even offtopic hoor,maar waar heb je je paard vandaan? :o
Ken namelijk iemand die zo'n zelfde afstamming te koop had staan en hij lijkt wel op dat paard ;)

Je hebt pb

Liaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:24

Wat leuk een Flemmingh! Wel een overstap zeg van een pony naar zo'n groot paard. Het ziet er al goed uit.

Ennuh er is een flemmingh topic. Kijk maar bij mijn berichten. Ik ben namelijk ook een flemmingh eigenaar.

Jeanneeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:40

Geweldig leuk paard!
Leuk is dat hea als je zoveel van een paard nog kan leren :D
Je punten geef je zelf al aan verder is er niet echt veel op aan te merken zeker niet voor een 2de keer! ;)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 12:20

wat een super mooi paard.
Vind het er netjes uitzien. Kan weinig commentaar geven. Naam vind ik ook erg grappig. Dacht eerst zal wel een "bok " wezen met die naam maar niet dus.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:53

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
RT-HAW is bedoeld voor opbouwend rijtechnisch commentaar, en dit kan alleen gegeven worden als je genoeg foto's plaatst en je foto's van een acceptabele kwaliteit zijn. Zodra je andere foto's beschikbaar hebt die hier wel aan voldoen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen.