Sinds september 2008 ben ik begonnen met het bijrijden van Umbra, in februari kwam de eigenaar met het nieuws dat ze umbra
weg ging doen, en nu als alle papieren in orde zijn, dan is umbra utopia mijn aller eerste echte eigen paard.
over umbra, umbra is een 8 jarige kennedy. aan de linkerkant is ze blind, dit komt omdat het ook onontwikkeld is. hier hebben
we met het rijden vrij weinig last van, eigenlijk hebben we er helemaal geen last van, maar het is wel iets waar je in sommige handelingen rekening mee moet houden. omdat ik laatst een boze instructrice had, omdat ik dit niet meteen had verteld meld ik het er hier maar meteen bij.
ons niveau is ongeveer B, we zijn nog nooit op wedstrijd geweest, mede omdat umbra niet zo makkelijk de trailer op wil, maar ook
omdat we al een flinke dip hebben gehad. umbra heeft van het winter het stijgeren uitgevonden, hier was ik minder blij mee. nu
is dat probleem eigenlijk opgelost, ze drijgd nog wel maar daar blijft het eigenlijk ook bij.
waar we tegenaan lopen, is toch vaak het dreigen, want als ik haar echt niet meer vooruit krijg dan heb ik toch wel een beetje
stres en angst. voor de rest moeten we eraan werken dat ze scherper word op mijn binnenbeen. het tempo wat eerst een groot probleem was gaat nu met de keer beter, ze is rustiger en ze begint te ontspannen, eerder gingen we als een stel gekken de baan door.
voor de rest laat ik het allemaal aan jullie over, ik sta open voor tips, sterker nog, graag zelfs!
ik open bewust een HAW omdat ik graag tips wil om mee verder te kunnen
nou genoeg geklets, hier de foto's:
1. 19 april

2. 19 april

3. 19 april

4. 19 april

5. 21 april ( les )

6. 21 april (les)

7. 21 april (les)

8. 21 april (les)

9. 21 april ( les)

10. nog een foto van oktober.

groetjes stephanie en umbra
Maar op sommige foto's vind ik haar een beetje diep lopen. Of licht dat aan mij?
Op sommige foto's kom je met je schouders wat naar voren, probeer hier ook op te letten. Voor de rest vind ik het een fijn beeld geven en vind ik jullie een leuke combinatie