We zijn nu vooral bezig met ontspannen lopen, figuurtjes netjes afmaken, en dé galop blijft ook voor ons erg moeilijk. Axel valt in de galop erg naar buiten, wat dus weer erg moeilijk voor mij uit zitten is. Met de figuren wilt Axel nog wel eens opstandig worden, en zijn hoofd de lucht in gooien. Het ontspannen lopen gaat voor mijn gevoel al veel beter, zowel stap als draf. En oja, ik ben zelf bezig met mijn houding, soms gaat het super, en andere keren lukt het voor geen meter.
Oja, we zijn alle kanten opgeweest, ingestapt/draaft. Alleen niet alles staat op de foto, en niet alles mag hier komen te staan ivm maximaal 15 foto's.
1. Beginnen met stappen

2. Stappen de andere kant

Draf gaat, voor mijn gevoel, ook steeds beter!
http://i40.tinypic.com/xkzotg.jpg
3.

4.

5. Best netjes toch??

6. Andere kant hoekje door

7.

8. Geconcentreerd, alleen wat mijn handen nou weer doen geen idee

9. Galop, voor ons beide erg moeilijk. Axel moet het weer aanleren, en ik moet erg om mijn houding letten. Maar al met al ben ik ontzettend trots op Ax dat hij het zo snel oppikt allemaal!

10. En ook de andere kant!!

11. Uitdraven, hier ga ik overdreven naar voren zitten, zie ik nu ook

12.

13. Een heeeeeel eng hoekje

14. Belonen

15. En Ax, tsja die was moe

Commentaar graag! Bedankt voor het kijken!
probeer tijdens het rijden trots te rijden. dat houd in kin omhoog en gewoon voor je kijken, schouders naar achter houden dan gaat je paard ook een stuk beter lopen, en zodra hij van voren zakt voel je dat heus wel in je handen