Dit was op 18 auguster 1987, Ikke word 1 jaar...

(Let aub niet op die vreselijke baard van mijn vader)
Okey, ik werd iets ouder, pap en mam hadden niks met dieren... Toch was het wel leuk om je kind eens op een pony te dumpen en een foto te maken

Dit gebeurde nog een keertje, op een vakantie in Frankrijk...

Ik zit op de kleine bonta pony op deze foto, mijn zus sanneke op de grote vos, en mijn zus Merel staat er naast...
5,5 jaar geleden ging ik voor de tweede keer in mijn leven naar Hongarije. Wij hebben daar kenissen wonen en gaan daar normaal gesproken om de 4 jaar heen... Alleen is het na deze keer er niet echt meer van gekomen. Hoe dan ook, de dochter van die kenissen en ik waren allbei jarig, om dit te vieren besloten wij te gaan rijden...

Zoals je ziet, het leek niet echt ergens op, maar toen pap en mam zagen hoeveel plezier wij hier in hadden, mocht ik met mijn zus van hun op paardrijden. Dat was dan dus eignelijk het begin....
Dit was het eigenlijk wel, maar voor ik ga afsluiten, wil ik jullie ook nog even kennis laten maken met de Hongaarse Pusta... Dit is een groot gebied ten zuide van Hongarije waar paarden in kuddes leven, en waar mensen dan van alles mee doen. Het preciese verhaal weet ik ook niet, maar het ziet er allemaal wel indrukwekkend uit.... Zo gaan die mensen erop zitten, terwijl het paard gaat zitten, etc etc... Kijk maar...

En dan het echte werk....

Veel kan ik me er niet meer van herinneren, ik was toen net 11, maar als ik nog eens terug ga naar Hongarije, sla ik die plek zeker niet over!!!