Robijn is een bijna 5 jarige merrie met een verleden. Ik doe erg rustig aan met haar in de vorm van zo min mogelijk prikkels om spanning op te bouwen!
Ze is erg gevoelig voor alles wat ik doe en overbreng!
We hebben erge moeite met het basistempo, zij heeft maandenlang onder mij uit gelopen (stress) en nu heb ik erg veel moeite om haar basistempo te voelen omdat dat voor mij te langzaam voelt terwijl dat niet zo is!
Ook ben ik bezig met meer teugelcontact op te bouwen! De ene dag gaat dit beter dan de andere.
Ook ben ik bezig te oefenen met mijn bekken meer kantelen en mijn schouders te ontspannen, ik merk ook echt dat zodra ik dit doe, mijn paard fantastisch gaat lopen

Zaterdag ben ik weer eens op vreemd terrein gaan rijden zonder omheining, omdat ze daar erg aan steunt!
1.

Zo beginnen we, eerst werken aan het basistempo en daarin ontspanning en passen afmaken!
2.

3.

De galop was een paar weken geleden nog haar moeilijkste gang, maar hierin krijg ik haar nu het makkelijkste voor elkaar! Kan haar heerlijk terugzetten op het achterbeen (heeeele kleine stukkies) en mooi sluiten!
4.

Dit is dus een typisch plaatje waar ik mijn bekken moet kantelen en mijn schouders moet ontspannen!
5.

Niet het beste moment, maar je ziet dat ons contact al veeeel beter is! Hier kruipt ze meestal nog wat te diep maar daar ben ik mee bezig!
6.

Hier maakt ze haar pas superfijn af!
Ten slotte nog een foto van onze supermascotte

Tips zijn van harte welkom, graag wel op een normale manier
Mijn benen zijn idd vooruitgegaan! 

!