Foto's Wonique les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pollux

Foto's Wonique les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 20:19

Hallo bokkers,

Vandaag weer les gehad en een stalgenootje bood aan om foto's te maken. Ik vond er wel een paar aardige foto's tussen zitten en wilde ze wel plaatsen, bedankt Ludy!

Wonique was al een paar dagen flink hengstig (en lastig te rijden), maar vandaag was de ergste hengstigheid achter de rug. Het enige waar ik nog last van had, was dat ze snel afgeleid was en lekker aan het hinneken was naar de paarden in de bak. Verder liep ze heel fijn! Wat een power had ze vandaag, helaas toont ze niet zo op de foto's, maar het voelde fantastisch.

Aandachtspunten: teugels op maat houden, dat blijft toch een lastig punt van mij. Ongemerkt laat ik ze toch steeds weer langer worden, waardoor ik mijn handen niet netjes voor me kan houden. Verder moet ik mijn ellebogen beter langs mijn lichaam houden. Ook mocht Wonique nog iets lichter in mijn hand zijn, maar daarvoor moet ik haar nog actiever van achter maken zodat ze wat meer gaat dragen. Dmv veel schakelen en overgangen werd dit wel beter.

Afbeelding

Stamoment :o, let op je teugels, houd je handen bij elkaar!
Afbeelding

Even opletten Wonique (strenge binnenhand :o)
Afbeelding

Afbeelding

Let op je teugellengte!
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ben benieuwd naar (opbouwende) kritiek!

Groetjes

floorDaan

Re: Foto's Wonique les

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 05:44

Ik vind het er goed uitzien! Soms mag haar achterhand iets beter worden gebruikt. Vooral op foto3 bijvoorbeeld. Daar ''krabbeld'' ze echt met haar benen, maar daar kan natuurlijk aan worden gewerkt! Goed van achteren naar voren rijden! Jullie zijn wel heel leuk samen!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:18

Het lijkt wel of Wonique enorm gegroeid is! Ze ziet er geweldig goed uit zeg!
En je handen zijn inderdaad een puntje van aandacht zoals je zelf al aangaf, evenals de lengte van je teugels.
Verder ziet het er heel netjes uit! :D

Pollux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 09:53

Ha pien,
Grappig dat je dat zegt, ik zat naar de foto's te kijken en vond het ook al. Ze krijgt meer body en billen. Foto's zijn altijd zo lekker confronterend, dus werk aan de winkel!

Floordaan: dank je, inderdaad achterhand nog beter erbij is een punt van aandacht en werken we aan. Hopelijk is op een volgende fotoshoot de verbetering zichtbaar.

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 17:02

heey sas,
wist niet dat je ze op bokt zou zetten. Volgende keer zal ik beter mijn best doen om betere/mooiere foto's te maken.

liesje1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:32

Ziet er goed uit!
Oogt wel vriendelijk.
Ik heb eingelijk geen commentaar ;)

Powerhorse94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 11:16

Mooi paardje,
Alleen probeer je handen wat lager en dichterbij elkaar te houden, en niet zo streng :)
veel succes verder!

tjonge88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 11:36

Knap paard! Zoals al eerder is gezegt de achterhand mag wat actiever maar vind het er goed uitzien.