onvoorspelbaar paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxsanniej

onvoorspelbaar paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 19:11

Probleemó ,,!

tijdens de rijles is ze echt een schat. maar meestal halverwege de les neemt ze een spurt en gaat er in rengalop vandoor, en maakt een pitstop. soms geef ze ook een hoge bok. je hebt nooit door wanneer dit gebeurd. ook als we rustig aan het uitstappen zijn, gaat ze er vandoor. dit doet ze bijna elke les. ze is nogal schrikachtig. maar ze lijkt het wel express te doen,. zelf durf ik er niet meer op omdat ze mij er ook een keer hard heeft afgegooit. ook andere kinden is dit overkomen. hoe zou dit kunnen ophouden?! :[

(sorry als dit verkeert staat)
Laatst bijgewerkt door xxsanniej op 19-04-09 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:13

dit hoort hier niet ;)
en let een beetje op je spelling dit leest niet lekker

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:23

ik denk dat het diertje in de gaten heeft, dat jullie daar bang voor zijn en er op zitten te w8ten en als je serieus bezig bent dat ze er dan onderuit wil, elk paard is goed aan te voelen, persoonlijk zou ik dat diertje dus aan de longeerlijn laten galoperen omdat hij dat graag wil en dan als maar laten rennen en rennen, tot hij moe word, en dan door blijven gaan tot JIJ zegt dat ze terug mag, en probeer en rij dan verder in de les, ons manege pony heeft dat ook gedaan en heb gezien dat ze dus gingen longeren, en een beetje aanstellen omdat ze er dan vandoor willen, straffen en weer opnieuw beginnen bij de basis.

maarja wij kunnen niet zien om welk paard en spul gaat het diertje kan ook net zo goed last hebben van de rug, omdat je in het midden van de les echt bezig bentm ( normaal gesproken ) en hem dan juist pijn gaat doen,

maarja als instructrice zal je er toch wel wat aan gaan doen, en weten wanneer hij het doet, ( zien/voelen )

maarja succes, this juist een leuke uitdaging daarop verder te gaan,

TeeGee

Re: onvoorspelbaar paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:24

PP > RT-P

TS, graag wat duidelijker typen. Alvast bedankt!