Wieke is een 5 (bijna 6) jarige merrie van Riverman. Ze is met haar 4 zadelmak gemaakt en sinds die tijd ben ik met haar bezig. Helaas hebben we nog geen tijd gehad waarom ik haar echt kon doorrijden door mijn gezondheid. Nu gaat dit allemaal goed en zijn we weer een tijdje aan de slag. We rijden op B niveau en hebben hier 2 wedstrijden in gereden. Puur voor de ervaring omdat ze nog niet vaak op een ander terrein is geweest. Verder rijden we iedere week bij de clubles mee en heb ik 1x in de week prive les. Op dit moment zijn we veel bezig met buiging en stelling. En wat meer druk, vragen en ontspannen. Ik vind het heel moeilijk om mijn armen in de juiste houding te hebben. Wanneer dit lukt merk ik dat ze ook meteen beter loopt. Waar ik tegen aan loop is oa een mooi hoek met de juiste stelling rijden, buiging en reactie op mijn binnenbeen. Verder mag ik veel strenger voor haar zijn. Ik krijg vaak te horen dat ik te lief ben en haar best eens mag aanpakken.
1.

2. Ik heb al meer een knik in mijn armen, eerst stak ik ze recht vooruit.

3. Hier zet ze haar kaak vast en kom ik er moeilijk doorheen (wanneer ik mijn teugels korter neem en handen hoger plaats gaat dit makkelijker)

4.

5. Nogal als een plank de bocht door..

6. Hier werd ze al wat soepeler

7.

8. Gallopje (volgens mij roep ik iets naar de fotograaf
)
9. Deze vind ik wel een mooi beeld geven

10.

11. Hier heb ik mijn handen al wat hoger

12. Even stappen tussendoor

13. Drafje

14. Deze vind ik wel mooi

15. En de laatste
Er staat dat ze 1 x per week clubles heeft en 1 x per week privéles..!
!
verder veel overgangen, tempowisselingen en kleine voltes. 
)