doordat Gladstone nog niet meekon naar de les, ben ik met Goldy naar de les gegaan voor de eerste keer, heb er nu 5 keer op gereden en vond om eerlijk te zij dat het best goed ging, tuulk ging hij er stukken echt wel tegenin en waren teveel min puntjes om op te noemen maar voor de 5de keer en dan een les meevolgen was ik wel tevreden, helemaal met springen, normaal vliegt hij langs alle hindernissen maar geloof me, hij ging er echt overheen hihi,
dus hij kan het wel

naja ik zal jullie niet langer in spanning houden, ik zie nu dat mijn houding echt bagger is, en ga zo op Gladstone stappen en ga er gelijk aan werken
, hihimaar commentaar mag altijd

anders plaats ik dit berichtje liever niet,

bedankt voor het kijken en lat gerust een berichtje achter;)
mijn vorige topic was :
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1096723
zien jullie al een beetje verschil, ( die andere topic is wel met Gladstone gereden en dit was Goldy )
maar als er toch verschil in zit laat me horen dan weet ik of ik vooruit ben gegaan of juist achteruit
, dan kan ik daar aan werken..groetjes..
. Ik kan het mis hebben want op 3 foto's valt het moeilijk te beoordelen. Maar dat gevoel krijg ik als ik jullie op foto zie.
,ze gingen steeds weer naar beneden hihi, als ik er gewoon paar keer echt alleen maar op let hoop ik het snel genoeg goed te kunnen doen
,