vandaag heb ik met Nikita voor het eerst een wedstrijd gehad, het was een onderlinge wedstrijd georganiseerd door de manege.
Nikita is een 6 jarige Fries en is altijd recreatief bereden. Sinds december 2008 rij ik haar en probeer ik haar 'wedstrijd' klaar te maken. Dit was dus een goede oefening voor ons en natuurlijk voor de ervaring.
We hadden 188 punten dus dat was absoluut niet verkeerd! Ik ben ook erg trots op haar

Als aandachtspunt op ons briefje stond dat ze bijna de gehele proef stelling naar buiten gaf, dit klopt ook maar ik ben hier mee bezig. Dit doe ik onder andere door haar te longeren met dubbele lijnen. (Heb dit zelf nog maar 1x gedaan maar ga dit vaker doen)
Soms lijkt het alsof ik te ver naar voren zit maar mijn instructrice zegt dat ik zo 'in balans' met mijn paard ben. Als ik te ver achterover zit dan rij ik achter mijn paard aan namelijk.
Dan hier de foto's. De foto's van het proefje zijn soms wat donker maar je kunt ons nog wel zien
1. Inrijden

2. inrijden, waarom ik hier zo raar doe met mijn pols weet ik ook niet maar daar ga ik voortaan opletten!

3. proefje

4. Dit vind ik zelf een erg mooie foto, ondanks dat ie donker is

5.

6. helaas bewogen maar toch nog wel duidelijk

7. Ik was erg tevreden (Y)

Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden maar hou het wel netjes.

Maar ik neem aan dat je teugels nog wat langer waren en dan is het wat lastiger om te sturen