Ik dacht, het is weer hoog tijd om weer eens wat foto's te plaatsen.
Het zijn niet onze allerbeste foto's maar ik wilde ze toch even laten zien.
Wiana is een 5 jarige merrie van negro en ik rijd haar nu ong. 2 jaar.
1x in de week hebben we prive les en we rijden sinds vorige week ook wedstrijden.
We zijn met rijden nog vooral bezig met het in 1 tempo lopen en het actiever maken van de achterhand zodat ze zich nog wat meer gaat dragen. Het gaat allemaal steeds beter en ze word aan de voorkant nu ook steeds stiller in de aanleuning. Ze is vanzichzelf al heel actief van achter maar het mag nog wat meer.
We rijden ong. op B niveau.
Ik heb er op deze foto's een slof aanhangen, ik rijd normaal nooit met slof ik heb hem er heel af en toe om. Hij hangt ook gewoon altijd los, hij zit bij mij vooral tussen de oren. als ik hem erom heb hangen doe ik veel "minder"en daarom doet zij het eigenlijk altijd stukken beter. Hier werken we in de les ook aan.
1.Stappen

2.Drafje

3. Beetje typisch moment maar ze is wel fijn ontspannen , Ik moet mijn hakken uitdrukken!

4.C-A oversteken

5.Galop, komt neusje er wat teveel uit en ik moet meer rechtop gaan zitten.

6.Linksom, wat gespannen. (heb mijn been wat te veel naar achter, ze wil hier altijd wt naar binnen vallen)

7.

8.Galop links

9.Halsstrekken

10. en klaaar, braaf peerd

En dan van op concour
het losrijden ging eigenlijk wel lekker maar in de proef was ik veeels te gespannen en toen werd wiana ook erg gespannen en ze is vanzichzelf ook behoorlijk heet en kijkerig, dus toen werd het allemaal wat te slordig.maar het was ook weer onze eerste keer op wedstrijd sinds vorige zomer.
11. Stappen en rondgluren

12. BEEN NIET ZOVER NAAR ACHTER! verder fijn plaatje

13.

14.

15. Halsstrekken

Dat waren ze, tips en opbouwend commentaar is altijd welkom