Halfbloedarabiertje Kelsey at work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Steffi_H

Halfbloedarabiertje Kelsey at work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 08:01

hej,
Allereerst: schoeisel is eigen verantwoordelijkheid.
Kelsey zit soms een beetje vast, maar na het inrijden enzo gaat het al stukken beter.
Ik rij al 1 jaar bitloos met haar en het begint wel steeds beter en beter te lukken.

Instappen
Afbeelding
Los beginnen
Afbeelding
Nu het echte werk
Hier valt ze nogal op haar voorhand en mijn tippen zijn te veel naar buiten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik moet hier meer contact met mijn buitenteugel hebben
Afbeelding
mijn tippen :x
Afbeelding
Afbeelding
handen meer dragen hier
Afbeelding
Afbeelding

gr. Steffi.

ariana24

Re: Halfbloedarabiertje Kelsey at work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 08:05

ziet er leuk uit hoor vooral met het veulen erbij!

t commentaar geef je eigenlijk zelf al en let op je handjes ;)

Steffi_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 08:06

ariana24 schreef:
ziet er leuk uit hoor vooral met het veulen erbij!

t commentaar geef je eigenlijk zelf al en let op je handjes ;)

Dankje :D ja eigenlijk geld de handen en de voeten voor bijna elke foto :x

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 09:09

Ziet er misschien leuk uit met dat veulen, maar ze zullen toch ooit gescheiden moeten dus ik zal als ik jou was voortaan het veulen gewoon op stal laten. ;)

Voor de rest leuk paardje, let erop dat je je handen voor houdt en niet teruguit werkt. Ook je hakken mogen naar beneden en je schouders naar achter, succes. :)

djelysia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 10:26

ziet er lekker ontspannen uit :) doe zo verder !
En dat veulen ;) wat een dropjee !!

Steffi_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 10:38

Stravero schreef: