Naast dat Melanie ( rohotje ) afgelopen maandag foto's heeft gemaakt van mijn jonge pony hebben we natuurlijk ook foto's van onze Joup
( Blue shadow )Maandag heb ik hem ondanks het warme weer toch maar in het nette pakje gestoken, bandages aan dekje erop en hoppake. Naar de club gelopen en daar wezen rijden.
We werken vooral aan de basis, veel buigen en los maken. Ook werken we voor het aan het been maken, hij is totaal niet stug maar mag soms nog iets sneller.
Ik rijd hem altijd lang en laag in en na zo'n 25/30 minuutjes pak ik hem nog even een kwartiertje op. Nu heb ik dat iets langer gedaan omdat ik natuurlijk mooie foto's wou.
We rijden L2 met vijf winstpunten, en we hebben nu 3 concoursen in de L2 gehad. Vorige week hadden we 2 x de 1e plaats te pakken. We nemen thuis de contragalop en schouderbinnenwaarts mee, verder laten we alle moeilijkere oefeningen achterwegen, die komen later wel
!Ik moet zelf werken aan mijn handen, ik moet ze meer dragen en ze rechtop houden, hier ben ik van bewust.
1. Instappen.

2. Hier zet ik mijn handen te laag.

3. Beetje 'loswijken'. Dit doe ik om hem los te maken, niet voor het wijken zelf.

4. Mag meer zakken.

5. Beetje om mijn binnenbeen buigen.

6. Een beetje schakelen.

7. Achterwaarts, rechtop zitten.

8. Wijken, vooruit kijken.

9. Artistiek
wijken.
10. Schouderbinnenwaarts.

11. Weer afbouwen.

12. met z'n beste vriendje

13.

14.

15. even uitwaaien

* Ohja
ik ben er van bewust dat mijn strijklappen verkeerd om zitten, heb ze met mijn domme kop aangedaan zonder er naar te kijken 
Opbouwend commentaar is zeer welkom
.
. Bedankt
was misschien onderling, maar wel gestart! nette punten gereden ook, dus wat wil je
Ja achterwaarts klopt, ik maak hem express iets ronder omdat hij zó snel zijn rug wegdrukt