Daarom eerst even wat verschillende foto's voor de mensen met een telefoonverbinding.
Mams vlak voor haar proef met Pieke:

Pieke en in ik tijdens het springen:

Ieris met Jordy aan het poseren:

Robin met Louka (was gewoon voor de fun nog een proef aan het oefenen):

Vlak voordat we thuis weggingen, helemaal klaar om op pad te gaan:

Nog meer van vlak voor de proef (ik was de lezer dus ik kon geen foto's maken tijdens de proef):

Pieke is helemaal in love met Louka:

Pieke kijkt ook even wat proeven:

Losrijden voor het springen en tijdens het parcours(van mijn proef zijn geen foto's):

Iris met Jordy

Het viertal van Fjovrili:

Lekker relaxed:

Tijdens de prijsuitreiking:

Het was echt een super leuke dag. Heel relaxed en super veel fjorden! En een minimeeting met Iris (Ieris op Bokt) met Jordy (die mooi kan strekken).
Ons vervoer was een beetje laat dus in de ochtend was het wel wat stressen, mijn mams heeft maar 10 minuutjes kunnen losrijden en Pieke was erg onder de indruk en gespannen (wat zich uitte in een lekkere bokactie beginnend met 1 bokje tijdens mams haar proef en wat hobbels en overspringen tijdens mijn proef).
De uitslag:
Mams heeft in ring1 met als jury Mevr. Pruysten de B senioren gewonnen met 192 punten!
Robin heeft met Louka de A junioren gewonnen (ook jury Mevr. Pruysten). (Louka is sinds kort van de ouders van Robin en staat ook op de manege waar wij staan)
Ik was laatste met 161 (ha ha 163 als ik niet de verkeerde kant op was gereden, verschil tussen links en rechts blijft moeilijk

Iris was 3e in de B1 senioren met 165 punten , ring 2 met als Jury Dhr. Steeghs.
Met de behendigheid was Robin met Louka 6e geworden.
En met het springen zijn pieke en ik als 5e geeindigd. De 1e ronde waren we foutloos maar in de barrage hadden we 1 balk (wel de snelste tijd).
Ik weet niet hoe het de andere fjorden is maar Pieke was gisteren helemaal kapot

(Alle uitslagen en andere foto's staan op de site van Fjovrili: www.fjovrili.com )