Het is een new forest ruintje van 7 jaar (toen hij 4 was zadelmak gemaakt, ik heb hem alles geleerd.)
lengtebuiging is erg moeilijk bij hem, omdat hij zo'n korte, lange nek heeft. hij is tot 3,5 hengst gebleven, en heeft nog allerlei hengstenstreken tussen zijn oren zitten.
Hij is spring gefokt. zijn vader is Justice H.R., een bekende nakomeling van Kantje's Ronaldo.
Volgende week zaterdag hebben we ons M1 debuut in posterholt.
Ook springen we voor de laatste keer B.
We trainen op M1 niveau, maar we hebben niet van alle oefeningen foto's.
SB lijkt te veel, maar omdat het camera meisje een beetje dicht bij het hek stond, lijkt het te veel. maar hij doet het eigenlijk perfect!
Oja, het was niet echt serieus, dus als ik het echt serieus doe, dan komt er ook meer resultaat uit.
En ook nog, ik was even mijn laarzen vergeten, dus had ik maar even die van mijn vriendin geleent. Normaal rijd ik altijd met leren, dus dit was even wennen
eigen commetaar:
× rechtop blijven zitten.
× handen stiller
× benen niet afsteken/omhoog tillen
× niet zo'n rare gezichten trekken
Genoeg gepraat, hier de foto's.

Stappen

SB links

Galop

Galop

Middengalop

appuyeren

Galop

Nog een keer SB links.

En de galopswissel kwam er zo uit te zien.

(doet hij wel vaker, als hij een bok-dag heeft. maar nogmaals, als het echt serieus word gereden dan bokt hij meestal niet.)
Commentaar mag, maar hou het vriendelijk.

)
hahahahaha dat ziet er echt grappig uit. De foto is op het juiste moment genomen.

.
Dan maak ik ook fotos trouwens
. En ik ben het eens met je eigen commetaar maar je mag wel rare gezichten trekken hoor dat is leuk op de foto
.