het is lang geleden maar omdat ik heel erg bezig ben met mijn houding zou ik eens willen
horen wat jullie er van vinden. ik rijd geen officieele wedstrijden alleen onderling nivo B.
mijn pony is een fjordenmerrie van bijna 12 jaar oud. de punten waar ik op het moment erg
mee bezig ben is het meer meegeven tijdens de sprong, sonja in een konstant tempo houden door het
parcour, en op tijd meekomen. ze wil nog wel eens te vroeg afzetten en dan kan ik niet goed meekomen.
kijk en huiver....
dit vind ik de mooiste en die heb ik ook laten uitvergroten..
ik heb ook nog een aantal foto's van de parade voor het 40 jarig bestaan van de manege ik ben daar best trots op
mijn houding, daar heb ik ook erg hard aan gewerkt. ik heb nog wel piano handjes en wil nog wel eens voorover duiken en ik zit op
sommige foto's in elkaar dit kwam omdat we daar al een uur stonden en ik het een beetje had gehad.

ik kan best tegen een stootje maar ik zou het fijn vinden als je je commentaar onderbouwt dat weet ik wat
ik er aan kan doen. anders heb ik niet zo veel aan het commentaar..
oww enne let niet op mijn gezicht ik kijk nogal angstig en dat was ik ook omdat het super snel ging en ik ze niet goed
kon terug rijden..

.