wat vinden jullie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XxDiandraxX

wat vinden jullie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 10:56

ik heb in september een onderling concour gereden a 60cm en daar heb ik foto's van.
het is lang geleden maar omdat ik heel erg bezig ben met mijn houding zou ik eens willen
horen wat jullie er van vinden. ik rijd geen officieele wedstrijden alleen onderling nivo B.
mijn pony is een fjordenmerrie van bijna 12 jaar oud. de punten waar ik op het moment erg
mee bezig ben is het meer meegeven tijdens de sprong, sonja in een konstant tempo houden door het
parcour, en op tijd meekomen. ze wil nog wel eens te vroeg afzetten en dan kan ik niet goed meekomen.
kijk en huiver....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
dit vind ik de mooiste en die heb ik ook laten uitvergroten..

ik heb ook nog een aantal foto's van de parade voor het 40 jarig bestaan van de manege ik ben daar best trots op
mijn houding, daar heb ik ook erg hard aan gewerkt. ik heb nog wel piano handjes en wil nog wel eens voorover duiken en ik zit op
sommige foto's in elkaar dit kwam omdat we daar al een uur stonden en ik het een beetje had gehad.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik kan best tegen een stootje maar ik zou het fijn vinden als je je commentaar onderbouwt dat weet ik wat
ik er aan kan doen. anders heb ik niet zo veel aan het commentaar..

oww enne let niet op mijn gezicht ik kijk nogal angstig en dat was ik ook omdat het super snel ging en ik ze niet goed
kon terug rijden..:P
Laatst bijgewerkt door XxDiandraxX op 13-04-09 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

xSophia

Re: wat vinden jullie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:58

Leuk beestje,

Ik tem alleen even ;)
Er staat niet genoeg informatie bij en te weinig foto's.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 11:01

welke informatie moet er nog bij dan want meer kon ik niet vinden bij de regels of heb ik niet goed gelezen.. ik kan er nog wel een paar foto's bij zetten

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:11

Ziet er leuk uit!
Probeer alleen je handen zelf te dragen en meer mee naar voren te doen tijdens de sprong, op sommige foto's heb je ze wat ver terug en op eentje lijkt het of je ze op de hals hebt liggen.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:19

Het lijkt bij sommige springfoto's alsof je blijft zitten in het zadel.
Je kan beter iets meer in de verlichte zit.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 11:55

renske_ dank je wel ik zal er wat meer op letten, ik let er wal altijd erg goed op dat ik niet op de hals leun. ik leg ze er wel altijd tegen aan omdat anders mijn handen nog wel eens een kant op gaan die niet de bedoeling is..

Taartjeh dat zijn inderdaad de momenten dat ik niet goed mee kan komen.. als ik goed mee kom heb ik hier ook geen probleem mee..;)

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:24

Leuke fjord! Denk dat het commentaar allemaal wel gegeven is! Veel succes met haar!

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:45

Wat een leuke combi zijn jullie :j.

Bij het springen mag je nog meer meegeven, en ook je beugels mogen nog een gaatje korter. (misschienwel2)
Bij de dressuur vind ik dat je je teugels wat korter moet pakken.
Verder netjes!

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 13:17

oke dank je wel ik zal erop gaan letten

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 14:40

Dat over die beugels viel mij ook op. ;)
Verder vind ik het er leuk uitzien