Gladstone @ Work, Les B niveau

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Misty2001

Gladstone @ Work, Les B niveau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 16:16

heey,

hier voor de 2e keer weer eens wat foto's van mijn KWPN verzorgpaardje: Gladstone.
al weer een 1½ maand geleden is mijn moeder eens mee geweest om weer leuk en mooie foto's te maken.
( alleen heeft ze het ouderwets met toestel gedaan, dus heb foto van de foto gemaakt, vandaar wat minder mooi beeld, maar toch wel zichtbaar toch )
ik en Gladstone hebben het nu echt eens aangepakt, steeds dat beetje hobbelen, en die slechte manege lessen, zijn we nu eindelijk bij iemand anders terecht gekomen waar je wel LES van krijgt,
ik zit er nu bijna 3 maand, elke zaterdag stappen naar toe 1½ uurtje les en weer terug stappen
Gladstone is nu 21 jaartjes, en verzorg hem 3 jaar,
ik rijd dus sinds een jaartje wedstrijden, heb er 3 gehad,
en hebben dressuur B2 winstpunten en springen B2 winstpunten, morgen is er ook een wedstrijd maar jammer genoeg kan die niet doorgaan omdat hij niet lekker loopt,

maar nu die foto's zo oud zijn wil ik ze toch wel laten zien,
commentaar mag zeker, je hoeft je wat mij betreft niet in te houden, kan goed tegen een stootje,

Afbeelding
deze is jammer genoeg te onscherp om commentaar op te geven, maar ik geloof dat ik mijn linke voet wel iets naar binnen mag draaien,

Afbeelding
dit vind ik een mooie foto, alleen omdat die van een foto is gefotografeerd is het net iets te onduidelijk, maar je ziet wel dat hij vierkant staat, en toch vrij netjes staat,

Afbeelding
hij loopt hier netjes nagevelijk, maar mag mijn handen wel iets hoger en naast elkaar plaatsen,

Afbeelding
Samen met Mirthe & Mandy=paard, rechts op de foto, Gladstone staat goed vierkant, mijn tenen netjes naar voren, en je gelooft het niet, maar ik kijk toch vooruit :D

Afbeelding
ikzelf zit wel goed, naar mijn idee, mag alleen paardje nagevelijk rijden, maar tilt wel netjes zijn benen op,

Afbeelding
ikzelf wat naar voren kijken, paard iets actiever over de hindernis laten gaan,

Afbeelding
te vroeg afgezet, handen iets meer meegeven, en mijn tenen naar binnen draaien,

bedankt voor het kijken, en laat een berichtje achter,
}:0, *D
Laatst bijgewerkt door Misty2001 op 12-04-09 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Misty2001

Re: Gladstone @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 16:34

waarom wil niemand commentaar geven?,
wat doe ik mis?
er kijken wel mensen op maar laten niets achter,
je hoeft niet bang te zijn, ik zoek namelijk ook geen ruzie, wil alleen maar leren,

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 16:37

Misschien vinden mensen het niet intressant genoeg.. kan toch..
Niet te ongeduldig.. mensen reageren niet zo snel binnen een half uur..
ik vind het zelf niet duidelijk genoeg om commentaar te geven ;)

vbps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 18:25

Leuk 21 jaar al goed zeg :D
jammer dat de foto's onduidelijk zijn, bij het springen kun je misschien je handen wat meer naar voren doen.

Destination

Re: Gladstone @ Work, Les B niveau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 18:28

de foto's zijn iets de onduidelijk om een goed beeld te vormen

_Pasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 18:35

Leuk paard! Voor zover ik kan zien ziet het er wel netjes uit :) De foto waarop jij jezelf netjes vindt zitten, vind ik je juist niet netjes zitten. Probeer je rug recht te houden en je handen netjes rechtop.
Succes!

floorDaan

Re: Gladstone @ Work, Les B niveau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 18:39

Ik kan niet zo heel goed commentaar geven want de foto's zijn een beetje vaag... Ik vind dat je voor zover ik kan zien netjes zit en ik vind het heel leuk dat hij 21 is en je nog steeds wedstrijden rijdt, dat is toch al best wel een lekkere leeftijd! :D

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 18:45

Jammer dat er foto's van foto's gemaakt zijn, maar toch vind ik het er leuk uitzien!
Rijtechnisch commentaar kan ik je helaas niet geven!
Wel een heel leuk paard, geniet er maar van.

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 20:33

_Pasja_ schreef:
Leuk paard! Voor zover ik kan zien ziet het er wel netjes uit :) De foto waarop jij jezelf netjes vindt zitten, vind ik je juist niet netjes zitten. Probeer je rug recht te houden en je handen netjes rechtop.
Succes!

bedankt, ik zal er eens opletten, snap alleen niet zo goed op welke foto jij bedoelt met rug recht houden? ,
want ik heb een te holle rug,
maar ik snap jou best hoor, ik zal het goed in ge gaten houden, en idd mijn handjes mogen wel hoger, :D bedankt.

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 20:37

floorDaan schreef:
Ik kan niet zo heel goed commentaar geven want de foto's zijn een beetje vaag... Ik vind dat je voor zover ik kan zien netjes zit en ik vind het heel leuk dat hij 21 is en je nog steeds wedstrijden rijdt, dat is toch al best wel een lekkere leeftijd! :D

bedankt,
ja sorry die foto's had ik ook liever willen scannen of digitaal gemaakt, maar camera was toen weg ( iemand anders nodig ) en scanner is kapot, vandaar,
ja wedstrijden niet zo veel hoor, onderlingen van de manege en nog een paar extra heb verder ook geen startkaart omdat ik hem niet elk weekend op wedstrijd mee wil hebben, hij mag ook wel genieten heeft vroeger altijd elk weekend gereden dus wil nu meer laten genieten, van zijn mooie jaartjes, en hij geniet elke keer weer op de wedstrijden bij al die anderen paarden, en zolang hij er lichamelijk en geestelijk volhoud, kan hij heus nog wel wat B proefjes lopen :D,
hihi maar verder bedankt.

_Pasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 20:59

Misty2001 schreef:
_Pasja_ schreef:
Succes!

bedankt, ik zal er eens opletten, snap alleen niet zo goed op welke foto jij bedoelt met rug recht houden? ,
want ik heb een te holle rug,
maar ik snap jou best hoor, ik zal het goed in ge gaten houden, en idd mijn handjes mogen wel hoger, :D bedankt.

Foto 5 als ik goed geteld heb. :)
Over je opmerking van een holle rug, ook dan moet je je rug recht houden, want een holle rug is niet recht (imo).

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 21:19

_Pasja_ schreef:
Foto 5 als ik goed geteld heb. :)
Over je opmerking van een holle rug, ook dan moet je je rug recht houden, want een holle rug is niet recht (imo).

haha ja je hebt gelijk :P, hem met paint eens geprobeerd, en zit net idd iets te bolle rug :P,
sorry,,,
maar klopt, te hol is idd niet goed, ben het al aan afleren gaat steeds beter :P
bedankt. :D

_Pasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 21:21

Ik snap je probleem, rijd zelf ook met een te holle rug :P Succes met je leuke paard!