hier voor de 2e keer weer eens wat foto's van mijn KWPN verzorgpaardje: Gladstone.
al weer een 1½ maand geleden is mijn moeder eens mee geweest om weer leuk en mooie foto's te maken.
( alleen heeft ze het ouderwets met toestel gedaan, dus heb foto van de foto gemaakt, vandaar wat minder mooi beeld, maar toch wel zichtbaar toch )
ik en Gladstone hebben het nu echt eens aangepakt, steeds dat beetje hobbelen, en die slechte manege lessen, zijn we nu eindelijk bij iemand anders terecht gekomen waar je wel LES van krijgt,
ik zit er nu bijna 3 maand, elke zaterdag stappen naar toe 1½ uurtje les en weer terug stappen
Gladstone is nu 21 jaartjes, en verzorg hem 3 jaar,
ik rijd dus sinds een jaartje wedstrijden, heb er 3 gehad,
en hebben dressuur B2 winstpunten en springen B2 winstpunten, morgen is er ook een wedstrijd maar jammer genoeg kan die niet doorgaan omdat hij niet lekker loopt,
maar nu die foto's zo oud zijn wil ik ze toch wel laten zien,
commentaar mag zeker, je hoeft je wat mij betreft niet in te houden, kan goed tegen een stootje,

deze is jammer genoeg te onscherp om commentaar op te geven, maar ik geloof dat ik mijn linke voet wel iets naar binnen mag draaien,

dit vind ik een mooie foto, alleen omdat die van een foto is gefotografeerd is het net iets te onduidelijk, maar je ziet wel dat hij vierkant staat, en toch vrij netjes staat,

hij loopt hier netjes nagevelijk, maar mag mijn handen wel iets hoger en naast elkaar plaatsen,

Samen met Mirthe & Mandy=paard, rechts op de foto, Gladstone staat goed vierkant, mijn tenen netjes naar voren, en je gelooft het niet, maar ik kijk toch vooruit

ikzelf zit wel goed, naar mijn idee, mag alleen paardje nagevelijk rijden, maar tilt wel netjes zijn benen op,

ikzelf wat naar voren kijken, paard iets actiever over de hindernis laten gaan,

te vroeg afgezet, handen iets meer meegeven, en mijn tenen naar binnen draaien,
bedankt voor het kijken, en laat een berichtje achter,
,
De foto waarop jij jezelf netjes vindt zitten, vind ik je juist niet netjes zitten. Probeer je rug recht te houden en je handen netjes rechtop.
, hem met paint eens geprobeerd, en zit net idd iets te bolle rug