ijsco rijden in de recreatie klasse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jan__timmer

ijsco rijden in de recreatie klasse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 15:59

benieuwd wat jullie meningen zijn ;)

Ik rijd op dit moment nog in de recratie klasse (T8 en V5) en ben altijd op zoek naar punten die ik nog zou kunnen verbeteren
daarom zou ik graag van jullie willen horen wat ik nog zou kunnen doen om mijn rijden te verbeteren
het is van verschillende periodes dus graag per periode commentaar ;P zodat ik ook kan zien hoe ik in jullie ogen vooruit ben gegaan
de foto's zijn allemaal binnen een half jaar genomen
het enigste wat ik graag zou willen is te weten wat ik zelf nog zou moeten verbeteren, hoe goed of slecht de paarden lopen komt daarna pas dus daar hoef ik geen commentaar op (dat komt vanzelf als het rijden ook verbetert), ik kreeg net te horen dat ik ook een probleem aan moest geven, het probleem is dat ik de paarden mooier wil laten lopen en daarvoor dus eerst mezelf moet verbeteren (maar wat ;))

alvast bedankt

Periode 1
Afbeelding

Afbeelding

Periode 2
Afbeelding

periode 3
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door jan__timmer op 10-04-09 16:16, in het totaal 2 keer bewerkt

laura1987

Re: Commentaar graag ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 16:00

Je topic voldoet niet aan de HAW regels dus ik tem even.

Ayasha
Blogger

Re: Commentaar graag ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 16:01

Moeten we nu jou of de pony beoordelen? En welke van de twee? (of is die zwarte spontaan vos geworden? :=)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 16:08

Alledrie waarschijnlijk Pharagirlke :D.

Leuke ijsjes heb je...

Weet niet zo veel van ijslanders rijden... Maar wil toch even meegeven dat je moet kijken naar waar je rijdt... Anders rij je tegen een boom ofzo ;).

jan__timmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 16:12

pharagirlke schreef:
Moeten we nu jou of de pony beoordelen? En welke van de twee? (of is die zwarte spontaan vos geworden? :=)

ik heb in een jaar tijd al meer als 50 ijslanders gereden ;) heb er een paar foto's tussen uit gezocht om er wat commentaar op te krijgen zodat ik weet wat ik nog kan verbeteren ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 16:17

commentaar op jou dus... Gezien niet alle 50 er op staan. :) Kan je er sowieso niet echt mee helpen want heb nog nooit een ijslander van dichtbij gezien. Maar het is maar even dat de mensen met kennis van zaken de vraag niet meer hoeven te stellen. Als dressuurprikker zou ik idd zeggen: vooruit kijken!

edit; zie nu dat het ook duidelijker in je begin bericht staat +:)+

Annetje

Re: ijsco rijden in de recreatie klasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 08:20

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

HAW is bedoeld voor rijtechnisch commentaar, dit kan alleen maar bij genoeg beeldmatriaal.