Ik heb een bijna 4 jarige haflinger ruin, mei 2009 word hij 4 dus over een maandje

Hij is onder het zadel sinds september/oktober 2008.
We hebben veel rust pauzes van enkele weken gehad tussendoor vanwege wissel problemen en een allergied, allemaal niet erg omdat we het toch heel rustig aan wilden doen.
Tot december 2008 reden we 2x per week, 1x in de bak om de hulpen te bevestigen en 1x in het bos, en soms 1x extra in het bos.
Vanaf januari dit jaar zijn we 1x per week op vrijdag ook met de les begonnen, zodat ik hulp kreeg bij het uitwerken van de basis dingen endergelijke.
Inmiddels rijd ik 3x per week, 1x thuis in de bak, 1x in de les en 1x in het bos, dan doe ik nog 1x per week lekker longeren zonder hoofdstel of iets maar gewoon lekker grondarbeid en spelen samen en wat wandelen erna.
Wodan begint alle basisi begrippen nu onder de knie te krijgen, galop heeft nog wat moeite maar ik heb me tot nu toe ook nog niet hierop geconcentreerd maar eerst op de stap en draf n hierin in balans lopen en de rest komt dan wel.
We zijn nu weer sinds 3 weken aan de slag, hiervoor heeft hij 7 weken stil gestaan (alleen wat gelongeerd en gewandeld)
omdat hij hengstentanden krijgt, om die reden rijden we nu ook bitloos.
Maar wat doen jullie allemaal met je jonge paard en hoevaak rijden jullie per week?