Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
diablolover schreef:Ik ben de enige die op mijn pony rijd en een hulpteugel zie ik eigenlijk niet echt zitten want hij is al 18 jaar en anders kan het zijn dat hij zijn nek forceert:-s
Ik zoek dus gewoon eerder rijoefeningen of misschien heeft iemand nog andere tips zoals iets van masseren ofzo?
Maar hulpteugels liefst niet;-)
ik weet het, maar vaak is de ruiter/amazone toch echt diegeen die niet handig genoeg is om een paard los te rijden.
aerdenhout1 schreef:Misschien een paar foto's plaatsen zodat we kunnen zien hoe jij rijd?
Klinkt niet zo vriendelijk![]()
ik weet het, maar vaak is de ruiter/amazone toch echt diegeen die niet handig genoeg is om een paard los te rijden.
Dat je niet helemaal weet waar je het over hebt is al dat je wil dat ze in hun nek loslaten. Een paard buigt in zijn hals...als hij alleen maar in zijn nek zou buigen dan kijkt hij misschien wel in de richting waar je hem in wil laten kijken, maar dan volgt zijn lichaam niet.
M.A.W zoek iemand die je kan helpen en les kan geven.
En niet een meisje van 14 die denkt het te hebben uitgevonden....oeps...alweer niet zo vriendelijk!!![]()
14 jarige die zelf al verder is in de sport kan heel goed natuurlijk!