piola weer @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

akerna

piola weer @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 08:07

zaterdag mn meissie weer dressuur geoefend. 2weken geleden maocht ik voor t eerst weer gaan rijden na een operatie, piola had toen 8 weken alleen maar aan de longe gelopen en 2 x met een bijrrijdster wat gereden, maar niet erg dressuurmatig verder. van 2 weken geleden ook foto's
[RIJ-ITP] piola onder t zadel

nu zaterdag dan weer opgepakt,tussen de week dat ik er voor t eerst weer op zat en afgelopen xaterdag heb k eigenlijk alleen maar in t bos gereden. ze is nog jong dus.. (bijna 4 ) (foto's staan door elkaar)
Afbeelding
drafje
(mijn houding :o ik zit nog erg krom )
Afbeelding
val weer voorover :o
Afbeelding
halthouden
Afbeelding
draf
Afbeelding
Afbeelding
ff stap
Afbeelding
poging tot pasje wijken in stap (ben daar verder nog niet erg mee bezig hoor, was gewoon ff voor t eerst proberen)
Afbeelding
galopje

nicole_hetty

Re: piola weer @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 08:10

leuke foto's
ziet er goed uit voor een jong paard.
commetaar heb ik niet zo veel, denk er om dat je niet voorover valt en voor je kijkt.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 08:18

Leuke foto's van jou en Piola!
Ze loopt steeds netter vind ik van wat ik de laatste keer heb gezien.
Commentaar : niet als een zoutzak op je paard gaan zitten en je handen mogen wat na mijn idee dichter bij elkaar ...
Lekker zo door blijven rijden jullie zijn een leuk stel :)

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 09:17

Leuk stel :)
Je houding ;) maak je rug een beetje hol, schouders naar achteren, voorgevel naar voren. Trots op je paard zitten is mij altijd geleerd.
Je paard loopt erg op de voorhand. Probeer veel te schakelen en laat haar niet te laag lopen. De halthouden foto is qua hoofdhouding nog een van de betere.
Hou haar lekker voorwaarts en stimuleer haar om iets meer omhoog te komen met haar hoofd :)

succes met het oppakken van de trainingen

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 09:19

Renate leuke foto's je hebt haar lekker aan het lopen!
Inderdaad wel op je houding letten dan is het plaatje veel mooier !
Lekker doortrainen samen :D

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 10:25

daph thnx voor je tips.. ik zet zelf ook mn rug vast (vooral met doorzitten :s) maar ik ga eraan werken.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 13:44

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.