Graag stel ik jullie voor aan Kenzo. Kenzo is een 10 jarige Selle Francais ruin die ik bijrijd. Dat doe ik sinds december. Ik rijd er geen wedstrijd mee, maar de eigenaar rijd er eventing mee. Qua niveau rijdt ik hem op B-L, maar niet op wedstrijd.
Eventjes over de dag van de foto's:
Deze foto's zijn van donderdag, maar die dag was Kenzo eigenlijk ziekjes, maar dat heb ik pas door het rijden gemerkt. Dinsdag hoestte hij wat, wat hij normaal nooit doet en de dagen erna werd het erger. + de donderdag zweette hij al na een kwartiertje want helemaal niet normaal is bij hem en hij voelde deze week ook helemaal niet goed aan. Enorm zwaar op mn hand en niet goed aan het been. Ik heb dus op die dag maar 20 minuutjes gereden en dan meten de veearts verwittigd. Hij had lichte koorts en tja een zware hoest die hij in 2 dagen tijd ontwikkelt heeft.
Ondertussen is die koorts helemaal in orde maar de hoest is er nog (wel al minder). Hij heeft nu elke dagen rust gehad en mag nu terug beginnen met wa licht werk.
De foto's zijn dus niet echt op een ideaal moment getrokken. Hij was nogal lastig en zwaar maarja knolliebollie was dus beetje ziek
.
1. instappen

2.

3. Hier was hij dus nogal zwaar op mn hand.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.