Gister in de les hebben we een poging gedaan tot springen, vandaag hadden we namelijk een onderling westrijdje dus dan moet ik er wel geoefend worden he
Percaïsha rijd ik nu sinds +/- 1 september. springen heeft ze eigenlijk niet of nauwelijks gedaan. Nu hebben we het zo'n 4/5 keer meegepakt en ze doet het toch al heel aardig voor een echte dressuurtut, al weet ze af en toe nog ff niet waar dr beentjes heen moeten
Er kan natuurlijk nog heel wat verbeterd worden, af en toe vind ik bijvoorbeeld dat ik misschien wat te ver uit het zadel kom (?) en mijn beugels zijn wat kort, maar ik spring hier dan ook met een dressuurzadel (Bij gebrek aan wat anders).
Een niveau hebben we dus niet echt, onderlinge was 50 cm. eigen commentaar staat bij de fotos
Van het inrijden geen echte foto's, maar natuurlijk wel gedaan!
kijk en geniet!
1. In de stal

2. Wat losrijden, ik heb mijn handen hier wel ongeloofelijk breed, als ik wat ontspanning vraag heb ik de tik om mijn binnen hand wel erg ver naar binnen te steken.

3. Wat losrijden

4. Balkjes draven, lekker met dr koppie in de lucht.

5. En hopla! (ik moet meer contact houden)

6. Typisch zo'n geval van: wat moet ik met al mijn benen aan?

7. Meer meegeven

8. Toen was er ff een miscommunicatie, Perca stond al stil, en bedacht toen nog dat ze eigenlijk toch kon springen en dan krijg je dit

9. Stijltje van de andere kant

10. Een gaatje hoger

11.

12. En nog iets hoger,contact houden!

13. En de mooiste

14. Trots!

houden we erin!