Hier voor de tweede keer Simply Sjarkie H.B en Ik op bokt. Sjarkie is een 9 jarige ruin van Cavalier x Trition.
We zijn nu B dressuur met 5 Winstpunten. Sjarkie beheerst ook oefeningen uit de L. In de trainingen rijd ik veel overgangen en schakel ik veel om zijn achterhand lekker actief te krijgen. Sjarkie zit vast op rechts waardoor ik moet opletten dat ik zelf ook niet ga vast houden op rechts. Hier voor rijd ik dus ook de overgangen en buig ik afentoe wat in.
Vandaag ging ik lekker in de buitenbak van het mooie weer genieten, helaas was sjarkie vandaag een klein beetje vervelend. Over het algemeen vind ik dat vooral in de galop de achterhand actiever moest zijn, en hij was erg tegen mijn hand in de galop. ( normaal is dit niet zo, maar zoals ik al zei sjarkie had vandaag echt de bokkenpruik op!) Ach, kijk maar gewoon en oordeel zelf.
Natuurlijk hebben wij lekker lang en laag ingereden maar hier zijn geen fotos van gemaakt.
De fotos waren erg klein, ik heb ze daarom uitvergroot vandaar dat de kwaliteit niet echt om te springen is.

Wat veruimen

Dit waren ze! Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Ildiko

maar ik ga wel meteen streng zijn