Wat te doen als het zonnetje schijnt......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

Wat te doen als het zonnetje schijnt......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 17:37

gewoon! heerlijk relaxen met je paard +:)+

Afbeelding
Simodi @ work 8-)

Vandaag heb ik weer les gehad en het ging erg goed. Ook de eigenaar van basco heeft gereden. enkele foto's.
Foto's staan niet op volgorde

Afbeelding
geen idee waarom ik mijn handen omhoog heb, maar ik denk dat ik mijn teugels korter pak.

Afbeelding
volte's om de pion heen

Afbeelding
niet de meest fotogenieke foto, maar basco liep erg fijn daar.

Afbeelding
weer op de volte

Afbeelding
relax! :D

wel jammer dat de foto's allemaal genomen zijn net op het moment dat ik iets contact vraag.. verder wel super fijn gereden

floorDaan

Re: Wat te doen als het zonnetje schijnt......

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:48

Ziet er lekker uit hoor! Ik ben geen westernruiter dus weet ook niet zo goed rijtechnisch commentaar te geven, maar het is in ieder geval duidelijk dat jullie veel lol hebben en ik vind het een heel mooi paard!

Sietsx3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:52

Ik heb eerlijk gezegd het zelfde als wat FloorDaan zegt, ben zelf helemaal niet in het western thuis. Maar vind het echt een super mooi paard! Dat wilde ik toch even zeggen ^^
Succes er mee verder!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:06

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Om ook bovenstaande antwoorden te voorkomen, hebben we een apart gedeelte gemaakt voor westernfoto's. Die vind je hier: [WN-ITP] Western Foto's :)

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 21:00

om dan maar even aan de achtergrond informatie te voorzien.
Basco en ik rijden nu 2 jaar en ik rijd 3 dagen in de week. Hij is niet van mij.
Wij zijn sinds dit jaar nog intensiever bezig met de training, om ons meer te richten op wedstrijden.