, ik zal de komende weken mijn digi thuis laten
.Vanmiddag er dus voor de 3e keer opgezeten, het touwhalster zit nog onder het hoofdstel omdat ik dacht eerst nog even aan de longe te oefenen met Alie, maar ja het duurde mij wat te lang voordat ze met Minco uitgeknuffeld
was, en ben er dus zelf opgeklommen
. Eerst in de roundpenn en daarna in de gewone bak. Ik heb er weer niet lang opgezeten, maar het ging dus weer wat beter. We zijn nu wat aan het oefenen met overgangen, wat nog best lastig is aangezien het een hele vlotte haf is en dus overgevoelig reageerd op het been, ik hoef alleen maar te denken aan draf en dat is wel even wennen.... Verder nog wat geoefend met sturen en dat doet ze heel braaf.Ik geloof dat we het allebei wel leuk vonden, ze liep in stap de hele tijd met de oortjes naar voren en af en toe 1 op mij gericht, ze was ook goed voorwaarts.
Dit vind ik wel een mooie foto:

In stap

Ik geloof dat ik hier vanuit draf een overgang naar stap aan het maken ben, belangrijk bij haar is benen eraf!

De 'whoa' zit er gelukkig ook al op en dan belonen natuurlijk

Nog een drafje

En voorlopig de laatste

Groetjes Judith
en de rest ook 
kon ze het weer niet laten?
. Dus als ze eenmaal helemaal gewend is en wat meer praats krijgt, denk ik dat het nog weleens feest kan worden. Nu ben ik alleen maar blij dat ze zo is.