Blue shadow heb ik nu vanaf augustus en we rijden nu L2 dressuur, we hebben 1 wedstrijd gehad, Afgelopen zaterdag en die ging niet helemaal naar wens
Maar toch winst.Zondag hadden we een onderlinge wedstrijd, we probeerde een x M1.
Het ging redelijk, niet slecht niet goed.
Problemen waar we tegen aanlopen zijn toch wel het doorzitten en het ontspannen door het lijf, met doorzitten drukt meneer graag zijn rug weg. En word snel gespannen. We werken hier hard aan en in de training rijd ik hem alleen maar laag en rond. Dit word steeds beter maar het is nog lang niet perfect.
Zelf vind ik het op de foto's er erg streng uitzien, ik heb zelf de film teruggezien en daar is het helemaal niet zo. Ik heb ook niks in mijn handen maar ik moet soms wat meer ontspannen in mijn handen. Daarintegen zet ik ze niet vast.
Mijn houding is écht bagger.. maar dat komt ook door het doorzitten, hij gooit nogal hoog op
.Commentaar mag mits het vriendelijk blijft, ik maak een topic voor tips en voor de leut, niet voor afzeikerij en negativiteit.
Verder heb ik goede begeleiding en weet ik waar ik aan moet werken.
Op de foto's staat een © en dient niet voor andere doeleinden gebruikt te worden.
1. Binnenkomen.

2. de sb uitrijden.

3. Sb, veel te scheef en op te veel sporen. Ook impuls verlies.

4. mijn houding..

5. Uitgestrekte stap, benen lang houden.

6. Galop, weer me houding..

7. Inzet volte 10 meter.

8. Gebroken lijn 5 meter, contragalop.

9. Middengalop, benen + handen
..
10. Middengalop..

11. Vertrek middendraf, tenen.

12. Achterhand er meer bij en niet gaan hangen.

13. Braaf paard.

Nogmaals, ik vraag om nuttige tips en ik hoef geen afzeikerij. Het zijn momentopnamens.

Bedankt
! 
.