! Omdat het vanochtend nog wat mistig was, zijn de foto´s helaas niet zo duidelijk gworden als ik had gehoopt, maar je kan hier toch wel een aardige indruk krijgen
!Dit is de ingang van de stal; aan de linkerkant zijn de boxen van andere mensen, als je door de tweede deur naar buiten gaat, is links onze stal-trakt!

"Goede morgen, hier is jullie voermaschine
!"(Jammer dat ´ie zo donker is
!!)
"Als mijn vrouwtje wil gaan rijden, zet ze me niet buiten op de paddock. Ik krijg mijn hooi dan gewoon op de poetsplaats, terwijl zij mijn box uitmest!"

Als je met je rug naar onze staldeur staat, zie je dit: de mesthoop
! Links achterin, is de staldeur van de "openstal" waar de hengst-jaarlingen in staan. Als je voor de schuurdeur (links voor) langs loopt, ga je richting bak en paddocks/weides)
Dit huisje is ons "Reiterstübchen", hier kunnen we gezellig zitten. Er zit een keukentje in, dus een bakje koffie is snel gemaakt
!Als we voor de paarden alles in orde hebben gemaakt, wordt het wit geschilderd, dan ziet het er meteen een stuk fleuriger uit
!
Als je rechts van het Reiterstübchen staat, zie je beneden de roundpen, met daarachter de buitenbak! Als je de bak doorloopt, ga je via een klein bruggetje naar de paddocks en de weides. De grote wei rechtsboven, is die van ons!

"Vanochtend besloten mijn vrouwtje en haar vriendin, dat we vandaag geen buitenrit gingen maken
, maar dat ze onze paddock van drollen gingen ontdoen en proberen of ze ´em misschien wat droger konden krijgen
. Wij mochten daarom lekker in de buitenbak staan, opeens bedachten die 2 gekken, dat ze de Shettis er ook wel bij konden zetten!! Tjee... die 2 zijn écht vermoeiend
!!
"HELP, ze denken dat ik hun papa ben
!!"
Goed idee van Ilka
: We hebben met de mestvork overal kleine geultjes op de paddock gemaakt, zodat het water van de paddock in het beekje kan lopen! Je kan wel zien hoe nat het nu -na bijna 2 weken mooi weer !!- nog is
!! (overgens, na een uur zag het er al een heel stuk beter uit
!!)
Er ging natuurlijk van alles mis bij het fotograveren
! Omdat ik zo moest lachen hoe die Shettis met die 2 groten liepen te dollen, was ik natuurlijk net steeds te laat om de leukste momenten op de foto te zetten
! Ook is het jammer, dat het vanmorgen zo vreselijk koud was, zodat mijn kamera er op een gegeven moment mee stopte
! Nou ja, ik hoop dat jullie toch een kleine indruk van onze stal hebben gekregen
!
(die smiley heb ik altijd als eens willen gebruiken haha!)