Daar zijn we weer!

Ravi en ik hebben afgelopen week onze L1-debuut gehad. Ik wou tijdens het inrijden het simpel houden. Dat ze goed los was en rustig/ontspannen tempo. De eerste 20 minuten was het nog even zoek maar daarna vond ik het oude gevoel weer terug

In de proef was ik tevreden over Ravi maar ik zelf heb niet nauwkeurig en consequent gereden, veelste slordig! Dus over mezelf was ik zeer zeker niet tevreden en heb ik ook besloten om op amazone-strafkamp te gaan.
Je moet toch iets 
Enfin, de slordigheid zag je terug in de punten, zoals 5'en voor mijn gebroken lijnen e.d. In totaal 198 punten en dan mag ik zeer zeker niet klagen. Het lag heel dicht bij elkaar: Ik werd uiteindelijk 4e met 198 punten met 3 punten verwijderd van nummer 1. Daarnaast mocht ik ook nog even een ererondje rijden, super toch?

Sinds kort word ik gesponsord door Sander Damen. Hij is langs geweest om foto's te maken en ik ben erg tevreden. Neem een kijkje op zijn site: http://www.sanderd.nl Zijn fotoresultaten zijn hier te zien!
1. Tussen oppakken en voorwaarts neerwaartst in

2.

3. Wijken

4. Hier komt ze wel goed bergopwaarts maar mag ze meer ontspannen in haar bovenhals en mijn handen moeten rechtop blijven

5.

6. Zeer mooi gedragen

7. In de proef kreeg ik het er niet uitgereden, maar met losrijden kan je erg goed zien dat ze nu ook bergopwaarts gaat lopen in de galop: WAUWIE

8. Schakelingen rijden

9. Geconcentreerd

10.

11. Het word steeds beter
Eerst een 5, nu een 6je. Ze mag nog iets meer verlengen in haar hals.
12. Dat koppie