Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Billy schreef:Na een uur kun je niet 3 bladzijdes reacties verwachten
Ik had ook last van knieën en enkels. nu rijd ik met GPG beugels en heb ik geen last meer. Die vangen de schokken op die je knieén en enkels tijdens het rijden krijgen...

. Heb je misschien een naam of websitezodat ik weet dat ik de juiste oefeningen te pakken heb? Nu rij ik vrijwel nooit, dus echt uitproberen of het werkt kan ik niet. Maar als oefeningen wel helpen en een speciaal zadel niet, dan geeft dat natuurlijk wat meer keuzevrijheid! laura1986 schreef:@Mrie, dus steun van fenders is wel goed (krijg je geen last van), maar van wrongen (eventueel) wel? Of begrijp ik het dan niet goed?
Princesst schreef:Ik zal morgen het huis even doorzoeken naar de oefeningen, en anders vraag ik de fysio wel even of hij een link kan geven. Elke fysio kan je hierbij helpen hoor! Dit weekend pb ik je een link, plaatjes of de naam van mijn fysio!
. Ik zal er waarschijnlijk, indien ik uiteindelijk een zadel met fenders koop wel aan moeten wennen denk ik.. maarja dan maar meteen helemaal goed leren rijden (een beetje van voor af aan beginnen), want de 10 jaar manegelessen van ´vroeger´ hebben me nog niet daar gebracht waar ik rijtechnisch gezien wil zijn
. Citaat:Mrie ik snap het fenderverhaal nu wel wat beter. Ik zal er waarschijnlijk, indien ik uiteindelijk een zadel met fenders koop wel aan moeten wennen denk ik.. maarja dan maar meteen helemaal goed leren rijden (een beetje van voor af aan beginnen), want de 10 jaar manegelessen van ´vroeger´ hebben me nog niet daar gebracht waar ik rijtechnisch gezien wil zijn
.