Door het slechte weer van de afgelopen week is de bak veel te nat om te rijden. Ik moest dus uitwijken naar een veldje verderop. Voor Wise erg spannend; hij is op een vreemde plek erg kijkerig en veel met andere dingen bezig behalve mij.
Ik heb zo ontspannen mogelijk proberen te houden; hij is nog erg onregelmatig in zijn hoofd/halshouding. Dit zie je ook terug op de foto's van giraffestijl tot veel te diep....
Wise is vorige week gekraakt. Nu merk ik dat hij hierdoor wel wat 'spierpijn' heeft. Linksom had hij erg veel moeite met buigen vandaag.
Nu had hij vandaag ook een geweldige trucendoos om dit te ontwijken. Het ene moment viel hij enorm naar binnen; het volgende naar buiten en richting 'uitgang' (terug naar huis) had hij zelfs verzonnen de bocht niet meer door te gaan. Hij zet zich zo vast in zijn lijf dat ik kan doen wat ik wil maar hij gaat gewoon rechtdoor. Soms kon ik het voor zijn door goed mijn buitenteugel en buitenbeen erbij te houden maar helaas niet altijd. Uit frustratie een paar keer 'omgetrokken'. Maar het enige wat echt hielp was terug naar stap en dan de bocht door...
Als iemand ideeen/trucjes heeft om dit te voorkomen/ op te lossen.. GRAAG

Verder advies is natuurlijk ook altijd welkom. De punten die mijzelf erg opvielen:
- Chagrijnig / boos paard
- Mijn handen (vooral binnenhand)
- Hakken uit drukken en onderbeen niet te ver naar achter !
- Sommige foto's zit ik wat voorover.
In mijn vorige topics viel me op dat mijn houding behoorlijk slecht is; heb nu mijn beugels iets korter waardoor ik mijn benen wat beter op zijn plaats kan houden. Het is nog niet wat het moet zijn; maar zie zelf al een verbetering

Vorige topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1077535
En Jolijn (robijntjah @ bokt) tnx voor het meegaan/foto's maken ondanks het slechte weer
De foto's zijn niet van geweldige kwaliteit ze zijn namelijk met een telefoon gemaakt:
Op volgorde:
1

2

3

Binnenhand
4

5

6

Half paard/mens maar eindelijk loopt hij lekker door links.
7

Moet toegeven dat het een momentopname is: Maar ik ben echt super blij/trots hiermee.. !
8

9

10

11

12

13

14

Paard even gerust proberen te stellen na een boze reactie van mij
15

Bedackt voor het kijken; een reactie/advies zou leuk zijn

nee... Links zie je veel wit van zijn oog.. Wat op de foto's inderdaad wat vreemd oogt 
) huis!