). Dankzij de digi van Colin kan ik jullie ook weer 'doodgooien' met nieuwe puppie-foto's!!!!!!!
Sinds afgelopen maandag krijgen Chen en Dogan geweekte puppybrokken te eten als overgang naar vast voedsel. Chen lust er wel bakken vol van, terwijl Dogan wat minder gulzig is.

Chen aan het eten.

Nog een keer Chen aan het eten.

Chen en Dogan samen aan het eten.

Chen.

Weer Chen.

Dogan aan het eten.

Bij gebrek aan moeders ligt Chen op Dogan uit te rusten van het vele eten.

Beetje onduidelijke foto van Dogan.

Hoezo, mijn bijnaam is 'de beul'?

Moeders die van de buitenkant van de werpkist goed in de gaten wat er met haar pups gebeurt....

Moeder en dochter samen. Dogan was boos denk ik, die zat stug met zijn hoofd in de hoek en bleef daar!

Chen, die haar wereld probeert te verbreden, maar de werpkist nog net niet uitkomt

Vanochtend voordat Colin kwam zijn we eerst met Kyra en Tuttie wezen wandelen bij het Grevelingenmeer. Doen we dus niet meer, Kyra was zo enthousiast dat ze in een oester is gaan staan en daarbij een flinke snee in haar voetzool heeft opgelopen.
Ik heb wel de DA gebeld, maar het is niet diep en ze heeft er klaarblijkelijk geen last van, dus hebben we het thuis schoongemaakt en een sok eromheen gedaan. Als ze loopt blijft het bloeden en ik heb niet zo'n zin in een huis vol bloed.........
We kijken het even aan, we moeten vrijdagochtend toch met de pups terug naar de DA, dus misschien gaat Kyra dan wel gelijk mee als het niet verbetert.

En als laatste een mooie foto van haar hoofd, wat kan ze zielig kijken trouwens!
whaha die pups zijn leuk

!! (vooral foto nr. 5 , van Chen
!!