Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iedereen denbk ik wel. 
Froexiie schreef:ik heb ze ook allemaal die jij noemt
- naar het hoofd kijken
- bij aanspringen galop en in galop voorover zitten
- benen niet stil houden, hmm. alleen in draf
je kan ook iemand meenemen die je er constant op wijst?
of is dat geen optie
)

) Als ik me buik inhoud dat val je ietsje naar voren.
lnda_ schreef:Froexiie schreef:ik heb ze ook allemaal die jij noemt
- naar het hoofd kijken
- bij aanspringen galop en in galop voorover zitten
- benen niet stil houden, hmm. alleen in draf
je kan ook iemand meenemen die je er constant op wijst?
of is dat geen optie
Bij de stal waar ik les omdat ik het meer leuk vind word er niet echt op gelet, en de les is ook niet echt super ofzo, ik ben wel bezig om in de galop goed achterover te zitten en me hakken laag te houden, dit gaat dan ookal een stuk beter. maar waardoor me handen weer omhoog gaan dus hheb is een of of situatie eigenlijk haha, maar merk wel als je echt op een ding focust dat dat een stuk eter gaat en hoe langer je het gaat herhalen hoe beter t lukt, en wat betreft niet vooruit kijken ik heb het idee als ik naar voren kijk dat ik niet kan zien waar het paard loopt ofzo en dat geeft geen prettig gevoel, mij is geleerd om naar voren te blijven kijken omdat er veel mooier uitziet en als tip hadden ze altijd ; de dressuursport is allemaal pure arrogantie en doe net zo hard mee, gooi je hoofd voor jou gevoel net een stukje hoger op waardoor je nog meer arrogantie uitstraald (voor je gevoe een beetje meer omhoog helpt wel omdat je vooral voelt dat je naar beneden kijkt, en hoe hoger je voor je eigen gevoel omhoog gaat hoe sneller je het leert om vooruit te blijven kijken)
LauraXWhite schreef:ik heb dat ik mijn tenen naar buiten steek.. Ik weet het van mezelf, dus kan ik het verbeteren, maar vind het echt moeilijk..:S weet hier iemand tips voor?