Zena - Schimmel aan het werk.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Zena - Schimmel aan het werk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 13:01

I]Halleeu.

Hier weer een topic van mij, deze keer met foto's van Zena. Deze foto's zijn gemaakt toen ik met 2 vriendinnen naar d'r toe ging. Dit was gelijk de 4e (?) keer dat ik er op reed, en de eerste keer zonder les. Alles was dus nog nieuw voor mij. Helaas is deze leuke New Forest merrie verkocht.
Even voor de duidelijkheid, ik rijd nu vééél beter. Ik had hiervoor alleen op manege ponys gereden en op een shet gehobbelt. Commentaar is welkom, al de foutjes zitten er nog maar wel vermindert;)

Naam: Zena.
Leeftijd: 6
Ras: New Forest.
Karakter: Ze was heel respectloos, maar het is nu een super beestje die graag voor je werkt.
Verkocht [/I]

1.Eerst natuurlijk de beugels goed doen.

Afbeelding

2. En daarna is het tijd voor actie!
Afbeelding
3.Ik mis je knapperd.
Afbeelding

4. Ze kan ook lief zijn.

Afbeelding

5. yeaah, en Demi kwam ff mijn benen goed leggen.

Afbeelding

6. De laatste. -heart-
Afbeelding
Meerdere foto's komen nog. Welke vonden jullie het mooist?

Ohja, tips kan altijd, maar houd er rekening mee, ik reed voor het eerst op zoon pittig paardje als Zena vandaag dus van mijn slechte houding, het was nogal wennen voor mij. Ook heb ik er weinig aan want deze lieverd is verkocht ..

Amandie

Re: Zena - Schimmel aan het werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 13:59

Ik tem even, van deze foto's kan ik niet echt rijtechnisch commentaar geven

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:02

Ik vind het een leuke pony, alleen zou ik iets langer gaan zitten (dit kan je ook doen bij een andere pony/paard)
En op de 2e foto lijkt het alsof je je hak heel erg omhooghaalt.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:04

de beugels zijn wel erg kort hoor en verder ben ik het met Amandie eens

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 16:31

Amandie schreef:
Ik tem even, van deze foto's kan ik niet echt rijtechnisch commentaar geven

Wat bedoel je met ik tem even?:P

Ja de beugels zaten inderdaad erg kort. Ik geloof dat het was omdat zonder slag te lang was en met slag te kort

Janna_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:33

Nou, je hebt foto's geplaatst en je vraagt om commentaar.
Je hebt niet echt veel foto's er tussen zitten waarbij je echt met Zena werkt. ( bv.stap, draf, galop)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:35

de beugels leken op foto 2 weer te lang!
ik kan hier weinig op zeggen omdat het geen actie foto's zijn...als je hulp wilt neem dan foto's aan het werk en vooral aan de zijkant genomen...wel een leuk paardje om te zien! hoe lang rij je ongeveer per keer????

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:42

Hartstikke leuk paardje waar je op rijdt hoor, het is jammer dat ze verkocht is :)
Ik ga met de anderen mee dat ik niet zo goed rijtechnisch commentaar kan geven op de foto's. Om die reden zou je topic beter onder het forum RIJ-ITP passen, daar kun je gewoon leuke rij foto's posten zonder dat daar rijtechnisch commentaar gegeven hoeft te worden :)

Met 'ik tem even' bedoeld Amandie dat ze een berichtje naar een moderator heeft gestuurd. Die kan het topic voor jou verplaatsen naar het juiste forum :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:59

Moderatoropmerking:
Aangezien je aangeeft geen rijtechnisch commentaar te willen horen gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je misschien een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.