Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil echt geen verwijzingen naar mijn topics want ik zet inmiddels ook mijn handen niet meer vast. Reageer dan niet als je daarnaar gaat verwijzen.. En dat was volgens mij ook lager dan 80cm ik spring nu hoger.
sethlover schreef:Jean-ja dat zou inderdaad wel kunnen.. Dat ik een beweging maakt waardoor paard het merkt.. Ik heb woensdag weer springles dus we zullen zien.
Crossmonster-ik heb geen behoefte aan commentaar op het vorige topic hier in dit topic. Wil je het toch doen, wees volwassen en stuur me een pm
Dan ligt het niet aan het trekken (wat ik al helemaal niet meer doe
)
sethlover schreef:Trouwens he, ik had 'vroeger' met de vorige instructeur wel eens (groeps)springlessen, en daar moest je 'contact' hebben met het paard als je over de hindernis springt. Daarom had ik ook de neiging om hem vast te houden denk ik.. Weet nu dat dat fout is, de man gaf een goed dressuurlesje, maar wist dus niks van springen

En trouwens ik bèn gewoon ontzettend verbeterd
van dat stomme topic had ik echt al heel lang geen les gehad. Als je mijn nieuwe topic goed hebt bekeken zie je dat dressuurmatig ook al goed vooruit gaat
ons ultieme record.