Sinds een jaar heb ik mijn leuke eigewnwijze gelderse merrie.
Vorige week zondag zijn we gefilmt.
Eigenlijk zat ik heel erg te twijfelen of ik het wel of niet op bokt zou zetten maar toch gedaan

Deze merrie heeft een groot verleden en was eerst nog niet eens tebenaderen vorig jaar.Laat staan hoe het toenmalige rijden eruit zag...het was echt schandalig,maar ik begon steeds meer een band met haar te krijgen.
Alleen ze is echt eigenwijs.Als je haar gewoon lang en laag wilt laten lopen of helemaal ontspannen wilt ze alleen maar hard en harder gaan.
En als ik de bocht door wil begint ze vreselijk teschudden,het is al veel minder.Ik ga ook met dr naar les.Ik vriemel wel met mijn handen word er gezegt en probeer dit ook niet meer te doen,ik vind het al veeeél minder geworden,alleen je ziet nog steeds van die stukjes.
Maar ik ben toch zeer tevreden met het resultaat.Zoals we vroeger waren was echt dramatisch,
Ik moet nog aan veel dingen werken,dit doen we ook in de les.Ik wil graag mits commentaar aangezien ik nog maar 12 ben
En ik hang heel erg naar achteren,vorig jaar had ik last van mijn rug waardoor ik eerst scheef ben geworden.ik liep scheef en hing naar voren of naar achteren.Want had een scheef bot toen.Dit is al wel minder,maar dan weet je het alvast

En ik moet wat minder streng zijn.
Het schudden is ook minder geworden.maar heb een tijdje niet gereden,en nu weer elke dag en zie het steeds minder worden

Alleen dit vind ik voor mezelf geen weg om er tussen uit te kruipen.
Verder is haar gallop wel erg stijfjes nog

Maar dan ben je blij dat je mijn oude foto's niet ziet

En van het zomer word ze warschijnlijk gedekt

http://tinypic.com/player.php?v=b8mmv5&s=5
Gr Iris
maarja wat wil je met 4uurtjes slaap
maar met een ander paard,die ga starten,en daar heb ik het zagen absoluut niet,meer wat gefriemel maar niet zoals hier.