zaterdag 14 april heb ik voor het eerst een onderlinge wedstrijd gereden met mijn paard.. ik heb haar sinds 31 december.. dus nog best wel kort.. de wedstrijd deed ik echt puur om te oefenen en zij deed het echt super.. nou ik nog..
.. ze is nog niet zo heel erg lang onder het zadel.. ze is pas op haar eind 5e ingereden en heeft ook nog een jaar stilgestaan.. hier wat gegevens over het paard:naam: Ubana
geslacht: merrie
leeftijd: 06-04-2001
afstamming: Gribaldi X Pion
klasse: B dressuur
ik ben zelf niet erg tevreden over hoe de wedstrijd is gegaan.. maar dit was puur vanuit mij.. zij liep super.. ik had 's ochtends een hele harde trap gehad van de vol op mijn bovenbeen ( ook eigen schuld).. met als gevolg dat ik dus mijn been practisch niet kon gebruiken tijdens de proef.. ondanks dit liep zij echt super alleen de hoeken aan de voorkant durfde ze niet door omdat de mensen spoken waren en daardoor reed ik echt belabberd slecht ook omdat de zenuwen goed waren toegeslagen omdat ik mijn been miste en haar de hoek dus niet doorkreeg.. ook was ze met de galop erg heet.. op je kont gaan zitten nee joh hoe kom je erbij..
uiteindelijk hadden we 177 punten met 6 minpunten vanwege verkeerd rijden..
dus ben over de punten helemaal niet ontevreden maar dat heeft zij echt gedaan.. verbeterpunten:
* niet naar voren vallen, rechtop blijven zitten
* op de linkerhand mijn buitenhand niet optillen
* tenen naar binnen..!
* paard meer onder me rijden
* pianohandjes
nou na mijn lange verhaal hier dan de foto's

van hand veranderen

volte denk

volte in galop.. rechtop zitten

valt me nog niet tegen

volte en wat ik bedoel met mijn hand optillen

inzet van van hand veranderen denk ik

afgroeten

galopje.. niet naar voren vallen

halthouden

prijsuitreiking

galop.. te hard
commentaar graag.. maar hou het vriendelijk weet dat ik slecht heb gereden..
foto's staan niet op volgorde